آذران فضا نما | طراحی و ارائه مبلمان اداری

(afn) و پانل پی وی سی و دیوارپوش کوبوآ پلاس (Coboa plus) و کف کاذب

۹ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۷ ثبت شده است

فاکتور و شاخصه های مهم در زمان خرید مبلمان اداری

طرح، رنگ، جنس و قیمت مبلمان اداری از فاکتورهای مهمی است که در زمان خرید این مبلمآن‌ها باید به آن‌ها توجه کرد.

طراحی فضا و محیط با مبلمان اداری

طراحی و دکوراسیون هر نوع محیطی متفاوت از دیگر فضاها می‌باشد. به‌عنوان‌مثال دیزاین و طراحی محیط‌های مسکونی متفاوت‌ تر از دکوراسیون اداری است. با توجه به این نکته استفاده نمودن از وسایل در این‌گونه فضاها نیز می‌تواند متفاوت‌تر از یکدیگر باشد. مبلمان اداری از این‌ دست وسایل محسوب می‌شود که می‌تواند در فضا تغییرات محسوسی را ایجاد نماید. بسیاری از کارمندان محیط‌های کاری علاقه بسیاری در رابطه با طراحی و دکوراسیون اتاق خود دارند که می‌توانند از انواع مبلمان اداری در این زمینه بهره‌مند شوند.

 استفاده از این مبلمان در محیط اداری نه‌تنها به فضا حال و هوای رسمی می‌بخشد بلکه نظم و هارمونی خاصی نیز در اطراف تان ایجاد می‌کند. بحث امروز ما در این مطلب در رابطه با شاخصه و فاکتورهای مبلمان های اداری است که در زمان خرید می‌بایست به آن‌ها توجه ویژه‌ای داشت. ازجمله این موارد می‌توان به رنگ، طرح، جنس و قیمت این دست از مبلمان ها اشاره نمود. در ادامه هم چنان همراه ما باشید تا اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب نمایید.

مبلمان اداری فضا گویا

تأثیر رنگ مبلمان اداری در فضا

همان‌طور که در بخش قبلی نیز اشاره نمودیم مبلمان اداری از شاخصه‌های مختلفی برخوردار است که یکی از آن‌ها رنگ‌بندی به‌کاررفته در آن است. امروزه برخلاف گذشته از رنگ‌های متنوع و در برخی موارد شاد برای این مبلمان ها استفاده می‌شود. رنگ مبلمان های اداری نه‌تنها در طراحی فضا تأثیرگذار است، بلکه در بالا بردن روحیه کاری کارمندان نیز مؤثر خواهد بود؛ بنابراین توصیه ما به شما عزیزان در زمان خرید توجه به رنگ به‌کار رفته در آن است.

از سلایق مختلف برای انتخاب رنگ مبلمان های اداری استفاده نمایید. این امر باعث خواهد شد که در زمان انتخاب به نتیجه مناسبی در این امر دست یابید. به رنگ‌بندی دیوارهای محیط کاری توجه کرده و سپس رنگ مبلمان کاری خود را انتخاب کنید. کمی وقت برای این منظور در نظر گرفته و با دقت و حوصله کافی به انتخاب مبلمان بپردازید. با بررسی تمامی رنگ‌های به‌کار رفته می‌توانید خرید مناسبی در این زمینه داشته باشید.

 

طرح‌های متنوع مبلمان اداری و تأثیرات آن در فضا

در کنار شاخصه مهمی همچون رنگ می‌توان از طرح‌های متنوع در ساخت مبلمان اداری نیز استفاده کرد. این توصیه نه‌تنها برای تولیدکنندگان چاره‌ساز خواهد بود بلکه گزینه‌های انتخاب را نیز برای خریداران به‌مراتب افزایش خواهد داد. با توجه به این موضوع استفاده از طرح‌های جالب و متنوع در مبلمان اداری می‌تواند فضای کاری را متحول سازد. تغییرات حتی به‌صورت جزئی تأثیر به سزایی در راندمان و روحیه کاری کارمندان خواهد داشت. با توجه به طرح‌های مختلف میز و صندلی اداری، میز کنفرانس، پارتیشن، فایل و کتابخانه‌های اداری می‌توانید گزینه مناسب و ایده آلی را انتخاب نمایید.

بنابراین توصیه ما به شما عزیزان این است که تنها به یک طرح بسنده نکرده و دیگر طرح‌های به‌کاررفته را نیز موردبررسی قرار دهید. لازم نیست با توجه به طرح‌های موجود در بازار نسبت به خرید مبلمان اداری اقدام کنید، کافیست طرح خود را برای تولیدکنندگان بازگو نموده تا آن‌ها در اولین فرصت مراحل ساختش را آغاز کنند؛ بنابراین این فاکتور را نیز در زمان انتخاب و خرید مبلمان های اداری در نظر بگیرید.

ست اداری فضا گویا

کیفیت از فاکتورهای مهم مبلمان اداری

در کنار دو شاخصه مهم طرح و رنگ می‌توان به جنس به‌کار رفته در مبلمان اداری نیز توجه نمود. این امر از مهم‌ترین مواردی است که هر خریدار می‌بایست به آن توجه لازم را داشته باشد. کوتاهی در این امر نه‌تنها رضایت شما را از خرید جلب نخواهد کرد بلکه در کوتاه‌ترین زمان شما را وادار به خرید مبلمان اداری دیگری میکند. جنس‌های مختلفی در زمان ساخت انواع مبلمان اداری مورداستفاده تولید کنندگان قرار می‌گیرد که مطمئناً چوب از مهم‌ترین و شناخته‌شده‌ترین مواردی است که می‌توان در این زمینه به آن توجه کرد.

چوب‌های به‌کار رفته نیز خود دارای انواع و نمونه‌های مختلفی هستند. چوب درخت بلوط یکی از این موارد شناخته می‌شود که از هزینه متفاوت‌تری نسبت به دیگر جنس‌های به‌ کار رفته برخوردار است؛ اما نکته مهم اینجاست که جنس به‌ کار رفته در کیفیت مبلمان اداری تأثیرگذار است. به‌هیچ‌عنوان به خاطر قیمت کیفیت را فراموش نکنید. با صرف هزینه بیشتر می‌توانید خرید مناسبی را تجربه کنید.

مبلمان اداری فضا گویا

موارد تأثیرگذار در قیمت مبلمان اداری

موارد مهمی در قیمت مبلمان اداری تأثیرگذار هستند که افراد در زمان خرید این مبلمان ها باید به آن توجه کنند. از مهم‌ترین موارد که می‌تواند هزینه مبلمان را تحت تأثیر خود قرار دهد، کیفیت به‌کاررفته در آن می‌باشد. درواقع جنس‌های مختلف برای استفاده از مبلمان اداری مدنظر قرار می‌گیرند که با توجه به کیفیت، می‌توانند در هزینه مبلمان اداری نیز تأثیرگذار باشند. از دیگر مواردی که می‌تواند قیمت مبلمان های اداری را تحت تأثیر قرار دهد طرح‌های به‌کاررفته در آن است.

 به‌مراتب طرح‌های مدرن و کلاسیک نسبت به دیگر طرح‌ها از قیمت بالاتری برخوردار هستند. از دیگر فاکتورهای مهم و تأثیرگذار در قیمت انواع مبلمان اداری می‌توان به نوع مبل اداری ازجمله پارتیشن، میز و صندلی و همچنین انواع فایل و کتابخانه اشاره کرد. 

 

خرید اینترنتی مبلمان اداری

امروزه برخلاف گذشته خریدها به‌صورت اینترنتی انجام می‌شود. در واقع بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که بدون خارج شدن از خانه و یا محیط کار به خرید موردنظر خود اقدام کنند. این افراد تنها با چند کلیک محصول موردنظر خود را یافته و خرید آن را نهایی می‌کنند. ازجمله این موارد می‌توان به خرید اینترنتی مبلمان اداری اشاره کرد. این خرید از مزایای بسیاری برای خریداران برخوردار‌است که می‌توان به خرید آسان و بدون زحمت اشاره نمود. شما در محل موردنظر می‌توانید خرید خود را از طریق سایت مذکور به انجام برسانید.

از دیگر مزایای مربوط به خرید اینترنتی مبلمان های اداری تنوع در رنگ‌های به‌کاررفته در انواع مبلمان ها می‌باشد. شما می‌توانید گزینه‌های مختلفی را موردبررسی قرار داده و با توجه به اطلاعات مربوط به آن‌ها نسبت به انجام مراحل خرید اقدام کنید. از دیگر مزایای خرید اینترنتی تحویل محصول موردنظر درب منزل می‌باشد. این مورد را نیز مورد بررسی قرار داده و خرید خود را نهایی کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
azaran fazanama

با انواع مبلمان و ست های اداری آشنا شوید

به نظر شما در یک شرکت ، مبلمان اداری چقدر اهمیت دارد؟ انتخاب میز مدیریت می بایست با توجه به چه اصولی صورت بگیرد؟ امروز قصد داریم جدیدترین مبلمان و میز اداری را به شما معرفی نموده و روش های خرید ارزان آن را توضیح دهیم.

 

انواع مبلمان اداری

به طور کلی در انتخاب مبلمان اداری می بایست فضای شرکت مدنظر قرار داده شود. در واقع زمانی که شرکت از لحاظ وسعت محدود باشد انتخاب مبلمان اداری با ابعاد بزرگ قطعا فضای زیادی اشغال نموده و مناسب نخواهد بود.

یک انتخاب عالی برای شرکت های کوچک استفاده از مبلمان اداری در مدل های فلزی می باشد به طور کلی مبلمانی که از جنس فلز ساخته شده اند کمترین فضای را اشغال نموده و بسیار شیک می باشند.

اگر راحتی برای شما اهمیت خاصی دارد می بایست به سراغ جنس چرم بروید مبل چرم با دسته های فلزی و یا چوبی یکی از بهترین و زیباترین انتخاب هایی است که در ادارات بزرگ و مهم مورد استفاده قرار می گیرد.

استفاده از جنس چوب برای تهیه مبلمان اداری اغلب در مناطق مرطوب مناسب نمی باشد البته این موضوع کاملا سلیقه ای بوده و بر اساس طراحی شرکت شما تعیین خواهد شد.

مبلمان اداری فضا گویا

ست مبلمان اداری و میز مدیریت

قطعا انتخاب میز مدیریت در هر شرکتی از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است، به این ترتیب باید در انتخاب میز مدیریت چندین موضوع به دقت مورد بررسی قرار بگیرد.

در ابتدا اینکه مبلمان اداری انتخاب شده برای شرکت از چه جنسی بوده و میزان همخوانی مبلمان و میز مدیریت چقدر برای شما اهمیت دارد.

مورد بعدی ابعاد میز مدیریت بوده که بر اساس فضای شرکت انتخاب می شود. عموما انواع مختلفی از میز مدیریت در مدل های چوبی، چوب و فلزی، فلز و شیشه و همینطور ترکیب هرسه جنس می باشد، در دست طراح برای تولید میز مدیریت بسیار باز می باشد. بنابراین هر مدلی که در ذهن خود دارید کافیست با ما در میان بگذارید.

اگر اتاق مدیر به صورتی است که میز در کنار پنجره قرار می گیرد استفاده از میز های چوبی بهترین انتخاب بوده و سبب ابهت فضای مدیریت می شود.

در صورتی که قصد همسان سازی مبلمان اداری و میز مدیریت دارید بهتر است در انتخاب خود کمی دقیق تر باشید. ما به شما ست های اداری بسیار عالی را پیشنهاد می کنیم، این ست ها علاوه بر موارد ذکر شده دارای میز پذیرش و منشی بسیار زیبایی هستند که با سایر قسمت های اداری همخوانی دقیقی دارد.

 

ارتباط مبلمان اداری و پارتیشن بندی

در بعضی از ادارات برای جداسازی بخش های مختلف و همینطور جلوگیری از سر و صدا نیاز به پارتیشن بندی می باشد، پارتیشن اداری باعث تفکیک هر بخش از بخش دیگر شده و یکی از ملزومات هر شرکت محسوب می شود.

انواع پارتیشن اداری در مدل های چوبی، فلزی و آلومینیومی عرضه می شود. مدل های دوجداره از شیشه های مات در بخش بالایی استفاده می نمایند به نوعی بهترین عایث صدا می باشد. مدل های یک جداره دارای قیمت ارزانتری هستند و بیشترین میزان خرید را به خود اختصاص می دهند.

عموما در صورتی که از پارتیشن های فلزی برای ادارات استفاده شود بهتر است از مبلمان اداری چوبی بر اتاق مهمان استفاده شود به این ترتیب از سردی فضا کاسته می شود و تلفیق بسیار ایده آلی اتفاق می افتد.

البته استفاده از ست های چوبی هم برای مبلمان اداری و هم پارتیشن بندی بهترین انتخاب محسوب می شود.

ست اداری فضا گویا

مبلمان اداری را ارزان خریداری نمایید!

قیمت مبلمان اداری بر اساس کیفیت آن تعیین می شود به طور کلی این محصول با توجه به نوع طراحی و همینطور ابعاد در چندین تعرفه عرضه می شود. گاه دیده می شود که قیمت مبلمان اداری بسیار بالا بوده و این موضوع خریدار را دچار نگرانهی میکند بنابراین در ابتدا بهتر است از قیمت روز مبلمان اداری مطلع شوید و سپس اقدام به خرید نمایید. دقت کنید که در صورتی که ست های اداری را به صورت یکجا سفارش دهید قطعا هزینه تمام شده برای شما بسیار ارزانتر خواهد بود.

 

روش های خرید مبلمان اداری

برای خرید مبلمان اداری دیگر نیاز به مراجعه حضوری نمی باشد. کافیست از طریق سفارشات اینترنتی محصول مورد نظر را سفارش داده و طبق آدرس اعلام شده آن را تحویل بگیرید.

دقت کنید که قیمت مبلمان اداری در روش های اینترنتی بسیار ارزان تر از خرید حضوری می باشد.

شما می توانید در ابتدا نمونه کارهای ما را به دقت مورد بررسی قرار داده و سپس اقدام به سفارش نمایید. در صورتی که مدل خاصی در ذهنتان است می توانید با تیم های طراح ما در میان بگذارید. قطعا بهترین پیشنهاد به شما ارائه می شود.

 

جدیدترین مدل مبلمان اداری

یکی از جدیدترین مدل هایی برای مبلمان اداری در نظر گرفته شده است مدل های رنگی بوده که به صورت ترکیبی طراحی شده اند. در این مدل دسته مبل به فرم خاصی طراحی شده است و در بخش قوس فوقانی آن از بهترین چرم استفاده شده است.

پایه های مبل قابل تنظیم بوده و میزهای در نظر گرفته برای این مبلمان اغلب قابلیت تاشدن دارند.

این ست اغلب در رنگ بندی های کاملی عرضه می شود و شما می توانید با توجه به طراحی خاصی که در شرکت خود دارید رنگ مورد نظر را سفارش دهید.

عموما طرح های جدیدی که برای مبلمان اداری لحاظ می شود بر اساس شرایط ادارات مختلف با هم فرق دارد.

مبلمان وست اداری فضا گویا

در خرید مبلمان اداری چه نکاتی را باید رعایت نمود؟

اگر دیوار اداره به رنگ روشن است خرید مبلمان اداری در رنگ های تیره ترکیب جالبی خواهد بود.

یکی از ایده های جدید در این خصوص استفاده از نیم ست های اداری می باشد. این نیم ست ها ترکیب خاصی از چرم و پلاستیک فشرده هستند که به شکل بسیار زیبایی طراحی شده اند.

اگر شرایط شرکت شما به صورتی است که نیاز به میز کنفرانس دارید می بایست در انتخاب ابعاد آن بسیار دقیق باشید.

میزهای معاونت باید قطعا از جنس چوب انتخاب شوند زیرا سایر رنگ و مدل ها مناسب معاونت نمی باشد.

برای میز های کارمندی باید قفسه های متنوعی در نظر گرفته شود، زیرا وجود شکاف های اداری از مسایل مهم در ادارات محسوب می شود.

صندلی های اداری باید قطعا در وضعیت گردان قرار بگیرد زیرا وجود صندلی های ثابت در ادارات اغلب غیر قابل استفاده می باشد.

کانترهای پذیرش می بایست به صورتی طراحی شود که  عملیات اداری کارمند پذیرش از دید مهمانان مخفی باشد. استفاده از جنس شیشه برای این قسمت اغلب مناسب نبوده و می بایست از جنس چوب و یا فلز برای چهارچوب بندی آن استفاده شود.

در انتخاب مبلمان اداری می بایست نهایت دقت صورت پذیرد. قطعا خرید مبلمان اداری در بهترین شرایط برای شما فراهم شده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
azaran fazanama

مزیت های استفاده از دیوارپوش پی وی سی

اگر به دنبال ایجاد تغییراتی در نمای داخلی خانه و یا محل کار خود هستید، پیشنهاد می شود که از دیوارپوش پی وی سی استفاده نمایید. دیوارپوش PVC یکی از مدرن ترین المان ها در دکوراسیون داخلی است که به محیط، زیبایی چند برابر می بخشد. دیوارپوش پی وی سی در صورتی که به طرز صحیح مورد استفاده قرار گیرد، می تواند محیطی بسیار شیک و هماهنگ با دکوراسیون داخلی را بوجود آورد.

 نگاهی به دیوارپوش پی وی سی از نظر اقتصادی

اغلب افراد فکر می کنند که قیمت دیوار پوش پی وی سی بالاست و استفاده از آن از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نیست، چرا که به ظاهر اینگونه است. اما باید توجه کرد که دیوارپوش های پی وی سی مزیت های بسیار زیادی دارند و در مقایسه با فواید آن، هزینه آن بسیار ناچیز است. در ادامه این مقاله، مزیت های استفاده از دیوارپوش های پی وی سی را معرفی خواهیم کرد.

هزینه دیوارپوش پی وی سی یک بار برای همیشه است در حالی که در دیگر روش های قدیمی پوشش دیوار، بارها به صرف هزینه نیاز است. بعنوان مثال در روش گچ کاری دیوار، باید هزینه ای بابت گچ و خاک، گچ کاری و رنگ آمیزی پرداخت شود و به مرور زمان نیز هزینه ترمیم گچ و رنگ آمیزی مجدد نیز وجود خواهد داشت.

 

نصب و بکارگیری دیوارپوش پی وی سی

یکی از اصلی ترین مزیت های استفاده از دیوارپوش پی وی سی، نصب راحت و بدون دردسر آنهاست. دیوارپوش پی وی سی در مدت زمان کوتاهی و به راحتی نصب می گردد و نسبت به دیگر روش های پوشش سطوح دیوار از دردسر بسیار کمتری برخوردار است و از همین جهت بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

دیوارپوش PVC هر چند که نصب و اجرای راحتی دارد، اما نصب آن ملزم دانش و تخصص خاصی است و توسط افراد عادی نباید نصب گردد. نصب این دیوارپوش ها به زیرسازی، تراز کردن و ایجاد خم نیازمند است و باید با دقت زیادی انجام شود تا از مقاومت کافی برخوردار باشد و قطعات آن محکم کنار هم قرار بگیرند.

مزیت های استفاده از دیوارپوش پی وی سی

 

فراوانی طرح و سبک دیوارپوش پی وی سی

دیوارپوش های پی وی سی در طرح ها و مدل های مختلفی وجود دارند و دست افراد را در انتخاب طرح، باز گذاشته اند. دیوارپوش پی وی سی دارای سبک های متنوعی است و در محیط های گوناگون متناسب با دکوراسیون داخلی به کار می روند. معمولا از دیوارپوش پی وی سی برای پوشش سطح دیوارها و سقف محیط استفاده می شود.

دیوارپوش های پی وی سی را می توان به صورت افقی یا عمودی در زاویه دلخواه قرار داد. این دیوارپوش ها بدون لبه اتصال هستند و می توان با الگوی مناسب آنها را با هم ترکیب کرد و طرح دلخواه را مطابق با دکوراسیون داخلی محیط ایجاد کرد. مدل های اصلی دیوارپوش PVC از سه مدل ساده، روکش دار و چاپی تشکیل می شوند.

مزیت های استفاده از دیوارپوش پی وی سی 

طول عمر و مقاومت بالا

دیوارپوش پی وی سی در طی گذر زمان به اندازه روز اول تازه می ماند و به ندرت ظاهر آن تغییر می کند. روش های قدیمی پوشش دیوار، نظیر گچ و رنگ با گذر زمان قدیمی می شوند و به بازسازی و ترمیم نیاز پیدا خواهند کرد؛ اما دیوارپوش های پی وی سی بر خلاف این روش ها به بازسازی و ترمیم نیاز ندارند و برای سالیان طولانی سالم باقی خواهند ماند.

دیوارپوش های پی وی سی مقاومت بالایی دارند و از استحکام فوق العاده زیادی برخوردار هستند. این دیوارپوش ها در برابر سایش و خراشیدگی مقاوم هستند و در مکان هایی که احتمال ضربه خوردن دیوارها بالاست، بسیار کارآمد هستند. استحکام بالای دیوارپوش های پی وی سی سبب شده است که آنها در انواع مکان ها نظیر سالن های ورزشی، ادارات، کارگاه ها و منازل مسکونی مورد استفاده قرار گیرند.

مزیت های استفاده از دیوارپوش پی وی سی

 

تمیز کردن و شستشو راحت

یکی از مزیت های جالب دیوارپوش های پی وی سی، تمیز کردن ساده و راحت آنهاست. برای تمیز کردن این دیوارپوش ها کافیست که از مقداری آب گرم و کمی مایع شست و شو استفاده نمایید و خواهید دید که به طرز شگفت آوری بدون زحمت تمیز خواهند شد. البته لازم به ذکر است که دیوارپوش های پی وی سی در مکان هایی مانند منزل و دفاتر اداری به ندرت کثیف خواهند شد و لازم نیست که نگران تمیز کردن آنها باشید.

دیوارپوش پی وی سی در مکان هایی مانند کارخانه و کارگاه های تولید که احتمال کثیف شدن دیوارها و سطوح بالاست، بیشتر کاربرد دارند، چرا که مهم نیست چه چیزی روی آنها ریخته شود. برای گردگیری دیوارپوش های پی وی سی که دارای سطح برجسته هستند، می توان از یک اسفنج یا گردگیر ساده استفاده نمود.

مزیت های استفاده از دیوارپوش پی وی سی

 

دیوارپوش پی وی سی عایق مطمئن

دیوارپوش پی وی سی در برابر تمامی عواملی که ممکن است به دیوار و سطوح ساختمان آسیب برسانند، مقاوم است. دیوارپوش های پی وی سی در مقابل دما مقاوم هستند و برای استفاده در مکان هایی که دمای بالایی دارند، بسیار مناسب است. این دیوارپوش ها همچنین در برابر شعله مستقیم نیز مقاوم هستند و خاصیت ضد اشتعال دارند و به همین جهت در محیط هایی نظیر آشپزخانه منزل و یا آشپزخانه رستوران ها مورد استفاده قرار می گیرند.

در مکان هایی که رفت و آمد و میزان صدا زیاد است، از دیوارپوش های پی وی سی به عنوان عایق صدا استفاده می شود. در میان لایه های دیوارپوش PVC، هوا وجود دارد که از عبور صدا جلوگیری می کند. این دیوارپوش ها عایق گرما هستند و از اتلاف انرژی و خروج گرما از محیط جلوگیری می کنند. از دیگر مزیت های دیوارپوش های پی وی سی، می توان به عایق بودن آنها در برابر آب اشاره کرد. این دیوارپوش ها به طرز شگفت آوری در مقابل آب عایق هستند و در مکان هایی که با آب سر و کار دارند، کاربرد زیادی دارد.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
azaran fazanama

درباره دیوارپوش پی وی سی بیشتر بدانید

دیوارپوش پی وی سی یکی از گزینه های پرطرفدار برای زیباتر کردن هر چه بیشتر دیوارهاست. این دیوارپوش ها علاوه بر جذابیت زیادی که دارند، بسیار مقرون به صرفه هستند و هزینه لازم برای بازسازی دکوراسیون را کاهش می دهند. در ادامه راجع به این نوع دیوارپوش و مزایا و ویژگی های آن صحبت می شود.


دیوارپوش پی وی سی

دیوارپوش پی وی سی

در ابتدا کمی راجع به پی وی سی صحبت می کنیم تا با این ماده ساختمانی بیشتر آشنا شوید. پی وی سی به عنوان یک ماده ساختمانی شناخته می شود که این روزها کاربرد فراوانی در این عرصه پیدا کرده است، پی وی سی جایگزین مناسبی برای خاک رس و چوب است که از پلاستیک فشرده ساخته شده است. در سال های اخیر اقدام به ساخت دیوارپوش از این ماده کرده اند که طرح ها و رنگ های متنوعی نیز در این خصوص ارائه شده است. اگر برای بازسازی و یا طراحی دکوراسیون داخلی از دیوارپوش پی وی سی استفاده کنید، دستتان برای اجرای طرح های گوناگون باز است و این می تواند از مزیت های اصلی این دیوارپوش باشد.

دیوارپوش پی وی سی

قیمت دیوار پوش پی وی سی

قیمت این نوع دیوارپوش به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه به تعدادی از آن ها اشاره می شود:

جنس دیوارپوش

سطح کیفی دیوارپوش

زیرسازی دیوار، در این مورد اگر دیوار گچی باشد نیازی به زیرسازی نیست و مطمئنا هزینه ای هم در این خصوص به همراه ندارد اما اگر دیوار با کاشی و سرامیک پوشانده شده باشد، نیاز به زیرسازی دارد و هزینه آن بر قیمت اجرایی کردن دیوارپوش افزوده خواهد شد.

مساحت و ابعاد دیوار

ناگفته نماند که برای اجرای این نوع دیوارپوش باید از افراد متخصص خبره استفاده نمایید، در صورت بهره گیری از نیروی غیر متخصص ممکن است مجبور به صرف هزینه های چند برابری در این خصوص شوید.

مزایای استفاده از دیوارپوش پی وی سی

در این بخش به مزایای دیوارپوش پی وی سی برای به کار گیری در ساختمان اشاره می شود، برخی از این مزایا عبارتند از: عایق بودن در برابر رطوبت، که این موضوع می تواند روند به کار گیری آن ها در حمام و سرویس بهداشتی را تسهیل کند. استفاده به عنوان دیوار کاذب برای تفکیک فضا و بهبود دکوراسیون داخلی. در صورت نصب این نوع دیوارپوش می توانید به راحتی آن ها را با آب بشویید، بنابراین در خصوص تمیزی محیط نیز مشکلی نخواهید داشت. دیوارپوش پی وی سی بهترین گزینه برای دیزاین دیوارهای داخلی ویلا است چراکه در برابر همه عوامل مقاوم است و استحکام آن اثبات شده است. مراحل نصب آن نیز آسان است و به راحتی می توانید آن ها را با طرح دیگری تعویض نمایید. برخی دیگر از مزایای این دیوارپوش عبارت است از:

عایق حرارت

عایق صوتی که موجب عدم جابجایی صدا خواهد شد.

غیر قابل اشتعال است و این خاصیت می تواند هنگام آتش سوزی از پیشروی آتش جلوگیری کند.

اگر بخشی از دیوار آسیب ببیند امکان تعمیر و یا تعویض آن وجود دارد که این مورد نیز از برترین مزیت های دیوارپوش پی وی سی به شمار می رود.

در برابر اسید و مواد قلیایی نیز مقاوم است و به راحتی آسیب نمی بیند.

دیوارپوش پی وی سی

مدل های مختلف دیوارپوش پی وی سی

دیوارپوش پی وی سی دارای مدل های متنوعی است که در کل به 3 دسته تقسیم می شوند، این سه دسته عبارتند از: دیوارپوش پی وی سی ساده، روکش دار و چاپی. ناگفته نماند که مدل روکش دار از برترین انواع دیوارپوش محسوب می شود.

تفاوت دیوارپوش پی وی سی با دیوار ام دی اف

از دیوارپوش پی وی سی می توان در محیط های مرطوب نیز استفاده کرد و وزن آن بسیار سبک تر از دیوارهای ساخته شده از ام دی اف است. همچنین قیمت این نوع دیوارپوش ارزان تر از ام دی اف است و این می تواند روی هزینه های نهایی ساخت و اجرا تاثیر بگذارد.

از دیوارپوش پی وی سی در چه مکان هایی استفاده می شود؟

دیوارپوش پی وی سی دارای انواع و طرح های متعددی است به همین دلیل می توان در مکان ها و فضاهای مختلفی از آن استفاده کرد. برخی از این مکان ها عبارتند از: رستوران ها، هتل ها، مراکز تجاری، مجتمع های مسکونی، بخش های مختلف بیمارستان، ویلاها، کارخانه ها و سالن های همایش.

ویژگی های برتر دیوارپوش پی وی سی

از ویژگی های مهم دیوارپوش پی وی سی می توان به وجود فضای خالی برای عبور سیم و تاسیسات داخلی ساختمان اشاره کرد. این دیوارپوش ها می توانند زیبایی فضای داخلی خانه یا محل کار را افزایش دهند و این از خواص دکوراتیو تعریف شده برای آن نشات می گیرد. نوع خاصی از دیوارپوش وجود دارد که سه بعدی نامیده می شود چینش این نوع دیوار پوش می تواند به راحتی تغییر کند و نیازی به خرید سری جدید وجود ندارد.

دیوارپوش پی وی سی برای بهبود فضای داخلی

اگر قصد دارید محیط شرکت خود را تغییر دهید و یا از فضای داخلی آن استفاده بهینه نمایید می توانید از دیوارپوش پی وی سی استفاده کنید، طراحان داخلی می توانند با استفاده از این متریال بهترین دکوراسیون ممکن را برای شرکت شما پیاده سازی کنند. برای آگاهی از قیمت و نحوه اجرا با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیوارپوش پی وی سی


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
azaran fazanama

فاکتورهای موثر در قیمت پارتیشن اداری

معمولاً پارتیشن های اداری با قیمت های مختلفی ارائه می شوند، از روی قیمت پارتیشن اداری نمی توان کیفیت آن را تضمین کرد، اما در اغلب موارد قیمت این کالا براساس جنس و مدل آن متغیر است.

پارتیشن اداری چیست؟

پارتیشن اداری محصولی است که به صورت سازه بوده و می توان آن را جا به جا کرد. پارتیشن اداری قابلیت دیوارهای ثابت را دارد اما می توان آن را به راحتی جدا کرد. پارتیشن های ادارای را بر مبنای کاربردشان در محیط اداره بر اساس فرم ها و قابلیت های گوناگونی می سازند. با طراحی پارتیشن اداری در محیط کار، فضایی به وجود خواهد آمد که از طریق آن از تنش ها و مزاحمت هایی که برای رفت و آمد های زیاد ایجاد می شد، دور خواهند ماند. بنابراین ابعاد و ارتفاع پارتیشن اداری از گزینه های مهمی است که برای انتخاب پارتیشن اداری باید به آن توجه بسیار شود.

طراحی پارتیشن اداری

یکی از نکات مهم دیگر برای طراحی پارتیشن اداری فرم به کار رفته می باشد. گره چینی، منبت کاری و هنر های تزیینی می توانند نقش مهمی برای ایجاد فرم زیبا در طراحی پارتیشن اداری باشند. اگر یک قسمت از اداره مخصوص انجام کاری خاص باشد، با پارتیشن چوبی یا شیشه ای می توان آن قسمت را جدا کرد.

پارتیشن اداری را می توان برای تفکیک موقت یا دائمی قسمت های مختلف اداره به کاربرد. پارتیشن از موارد مهم در دکوراسیون محیط اداره خواهد بود. پارتیشن های اداری چون دارای طبقات و فرم های تو خالی هستند به خوبی نور را از خود عبور می دهند. برای این که یک فضای دکوراتیو در اداره به وجود آید، می توان روی پارتیشن اداری نور تعبیه کرد. پارتیشن اداری را می توان از جنس های مختلف تولید کرد. اصلی ترین جنس به کار رفته در پارتیشن های اداری چوب می باشد اما می توان از تلفیق چوب یا ام دی اف و شیشه، چوب با آلومینیوم و فلزات دیگر نیز کمک گرفت.

قیمت پارتیشن اداری

معمولاً با توجه به کارایی، قیمت پارتیشن اداری بسیار مناسب می باشد. اما بدون شک دلیل عمده ای که باعث می شود که در بسیاری از ادارات از پارتیشن استفاده شود، ارزان بودن قیمت پارتیشن اداری نیست. اگر فقط قیمت پارتیشن اداری را مد نظر قرار دهیم بدون تردید مجبور به صرف کردن هزینه های دیگر خواهیم بود تا کیفیت لازم را به دست آوریم. پارتیشن اداری دارای مزیت های بسیاری است که قیمت پارتیشن اداری تنها یکی از این مزیت های استفاده از آن می باشد.

سوال مهمی که وجود دارد این است که اگر قیمت پارتیشن اداری کم باشد، کیفیت لازم را خواهد داشت یا نه؟

ممکن است بسیاری از شرکت هایی که کار پارتیشن بندی ادارات را انجام می دهند از جنس ارزان و بی کیفیت برای کار خود استفاده کنند. اما این دلیل نمی شود که قیمت پارتیشن اداری اگر کم باشد، آن جنس و کیفیت لازم را نخواهد داشت. در تعیین قیمت پارتیشن اداری فاکتورهای مختلفی وجود دارد.

بسیاری از شرکت ها هستند که با عرضه پارتیشن ارزان اداری به کیفیت کار توجه زیادی دارند و همواره کیفیت را بر قیمت پارتیشن اداری ارجع می دانند. بنابراین این شرکت ها با ارائه کیفیت بالا، قیمت پارتیشن اداری را بسیار مناسب در نظر می گیرند.

پارتیشن اداری به دلیل اینکه در ادارات رفت و آمد بسیار زیاد است باید از دوام تجاری برخوردار باشد. اگر در ساخت پارتیشن اداری به کیفیت محصول توجه نشود، مشتری مجددا مجبور به هزینه کردن برای جنس با کیفیت خواهد بود.

آیا کیفیت پارتیشن اداری روی راندمان کاری در ادارات تأثیر گذار خواهد بود؟

اگر پارتیشن اداری به خوبی طراحی شده باشد و دکوراسیون ادارای دارای جذابیت باشند، اثرات مثبت فراوان در راندمان کاری خواهد داشت. تجربه ثابت کرده است که تأثیرات محیطی روی عملکرد و کارایی فردی مفید واقع خواهدشد. بنابراین در انتخاب رنگ و فرم و جنس پارتیشن انتخاب شده باید به خوبی دقت شود. با انتخاب درست پارتیشن اداری کارمندان رضایت شغلی بیشتری خواهند داشت و کارایی فردی افزایش پیدا خواهد کرد.

فاکتور های موثر در قیمت پارتیشن اداری
موارد مختلفی سبب رقم خوردن قیمت پارتیشن اداری خواهند شد. در این میان برخی از فاکتورهای مهم برای قیمت پارتیشن اداری متریال مصرفی، هزینه های پرسنلی و سانتی متر انجام شده هستند. شرکت های مهمی وجود دارند که کار ساخت پارتیشن اداری را با کمترین حاشیه سود انجام می دهند. در این شرکت ها با وارد کردن متریال وارداتی در حجم انبوه ،قیمت پارتیشن اداری را بسیار مناسب ارائه می دهند.  در برخی از کار خانه ها  قیمت پارتیشن اداری مطابق با پک کلی و ابعاده متر بر یک حساب می شود. بنابراین ابعادی که کمتر از یک متر باشند، به صورت یک متر حساب شده که این در نهایت روی قیمت پارتیشن اداری تاثیر بسیار خواهد گذاشت و محصول تقریبا15 درصد افزایش قیمت خواهد داشت. برخی از شرکت ها هنگام نصب پارتیشن اداری هزینه درب ها را بر مبنای قیمت پارتیشن محاسبه خواهند کرد.

قیمت پارتیشن اداری و کیفیت آن
ممکن است پایین بودن قیمت پارتیشن اداری تضمینی برای برآورده کردن نیاز ها نباشد. لذا ارزش معماری هر محصولی لازم است که در قیمت پارتیشن اداری نقش تعیین کننده داشته باشد. بنابراین دو محصولی که قابلیت های فنی مختلفی داشته باشند را نمی توان بر اساس قیمت پارتیشن اداری با یکدیگر مقایسه کرد.
برای طراحی پارتیشن اداری لازم است که روی استاندارد های ارتباطی، دکوراتیو، معماری و کاربرد به خوبی دقت شود. زیرا افرادی که در این محیط هستند خواستار استاندارهای لازم می باشند. همانطور که همه می دانند محیط کاری مختص به کارمندان می باشد و کارفرما باید محیط قابل قبولی را برای آنها فراهم کند. اگر پارتیشن اداری به خوبی انتخاب نشود و استاندارد های لازم را نداشته باشد، برای شرکت و اداره مشکلاتی را به وجود خواهد آورد و کاربری که مد نظر بود، حاصل نخواهد شد. بنابراین انتخاب محصول استاندارد و پارتیشن اداری با قیمت مناسب ،محیطی استاندارد و ایده آل را فراهم می کند.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
azaran fazanama

قیمت پارتیشن اداری بر اساس وسعت اداره

آیا می دانید علت نوسان قیمت پارتیشن اداری چیست؟ به طور کلی قیمت پارتیشن اداری بر اساس ابعاد و نوع و جنس آن تعیین می شود اما گاه طرح های خاصی در این لاین سبب می شود که قیمت گذاری ها کمی عجیب به نظر برسد. ما ارزان ترین قیمت پارتیشن اداری را برای شما فراهم کرده ایم دیگر نگران فضای محدود داخل شرکت خود نباشید شرایطی بسیار عالی برای شما فراهم شده است تا بتوانید آرامش بیشتری برای کارمندان و ارباب رجوع فراهم کنید.

پارتیشن اداری برای اداره های کوچک

می دانیم در شرکت ها فضای موجود کم است اغلب کارمندان نگران شرایط کاری خود هستند، این موضوع برای تیم هایی که نیاز به تمرکز بیشتر دارند بسیار مهم محسوب می شود، در واقع گاه دیده می شود که فضای شرکت به صورتی است که امکان اتاق بندی هایی با تعداد زیاد فراهم نبوده و این موضوع سبب می شود تا مزاحمت های مختلفی دیده شود. وجود صدا و مزاحمت هایی از این قبیل راندمان کاری شرکت را کاهش خواهد داد. در این شرایط بهتر است به سراغ پارتیشن هایی بروید که از لحاظ ابعاد و فضای اشغال شده مناسب بوده اما میزان نویز پذیری آن در کمترین وضعیت ممکن باشد. استفاده از پارتیشن هایی که دارای شیشه های دو جداره هستند بهترین گزینه برای چنین محیط هایی است. قیمت پارتیشن اداری در مدل های دو جداره اغلب کمی گران است، اما شما می توانید بهترین پارتیشن ارزان را از طریق سیستم ها سفارش  دهید.

قیمت پارتیشن اداری بر اساس وسعت اداره

بهترین پارتیشن اداری برای شرکت های بزرگ

گاه دیده می شود که شرکت هایی از لحاظ فضا وسیع هستند اما نوع طراحی آن به صورتی است که امکان اتاق بندی وجود ندارد به این ترتیب با استفاده از پارتیشن های اداری زیبا و لوکس بهترین دیزاین را برای فضای داخلی شرکت فراهم سازید.

برای شرکت های بزرگ اغلب نیازی به پارتیشن های دوجداره نیست اما این موضوع به سلیقه شما و همینطور میزان حساسیت کاری باز می گردد.

پارتیشن های اداری چوبی بهترین گزینه برای چنین فضایی هستند. قیمت پارتیشن اداری چوبی اغلب در چندین لاین برآورد می شود و ارتباط مستقیمی به چوب به کار رفته در این محصولات دارد، یک سری چوب های نسوز وجود دارد که بهترین گزینه محسوب می شود. قیمت پارتیشن اداری نسوز به نسبت مدل های دیگر گران تر است با توجه به استقبال افراد از این محصول سعی کردیم قیمت پارتیشن اداری نسوز را منصفانه انتخاب کنیم به این ترتیب با یکبار هزینه برای همیشه می توانید استفاده های لازم را مبذول کنید.

قیمت پارتیشن اداری بر اساس وسعت اداره

قیمت پارتیشن اداری بر اساس کیفیت

سازگاری پارتیشن با فضای کاری شرکت بسیار مهم است، اگر شرکت شما در زمینه هنر و طراحی فعالیت می کند قطعا باید از پارتیشن های چوبی در رنگ بندی های مناسب استفاده کنید

شرکت هایی که محصولات فروش مشخصی دارند می توانند از پارتیشن های فلزی استفاده کنند.

قیمت پارتیشن اداری بر اساس کیفیت تعیین می شود، عموما پارتیشن های فلزی که دارای میله های ثابت هستند از دسته محصولاتی محسوب می شود که بسیار ارزان و مناسب است، این محصول خریداران زیادی را به خود اختصاص می دهد.

قیمت پارتیشن اداری چوبی براساس کیفیت چوب و همینطور طرح مورد نظر تعیین می شود در پارتیشن های چوبی امکان ایجاد طرح های مختلف فراهم شده است به این ترتیب به سادگی می توان طرح های ساده و پیچیده را بر روی چوب اعمال کرد.

قیمت پارتیشن اداری ترکیبی عموما بر اساس میزان ترکیب بررسی می شود، در صورتی که از شیشه های دو جداره استفاده شود هزینه بالاتری دیده خواهد و این موضوع برای شیشه های یک جداره ارزان تر است.

قیمت پارتیشن اداری های متحرک کمی متفاوت از مدل های ثابت است البته این تفاوت قیمت چندان واضح به نظر نمی رسد و اغلب افراد ترجیح می دهند پارتیشن های متحرک را انتخاب کنند.

قیمت پارتیشن اداری بر اساس وسعت اداره

چرا قیمت پارتیشن اداری نوسان دارد؟

چند قیمتی برای این محصولات حرف تازه ای نیست، متاسفانه دیده می شود که یک سری سودجویی ها در این مسیر وجود دارد که به ضرر خریداران است.

توجه کنید که عموما کیفیت جنس به کار رفته برای این محصول از طریق چشم قابل رویت نیست این موضوع سبب می شود که محصولی با کیفیت کم با هزینه ای بالا به دست خریدار برسد در نظر داشته باشید که تیم های طراح ما با توجه به رتبه طراحی بالایی که دارند بهترین محصولات را به دست خریدار می رسانند به این ترتیب نوسان قیمت پارتیشن اداری در شرکت ما بسیار کم دیده می شود، راستای کار ما رضایت خریدار است، وقتی خریدار از محصول راضی باشد خود می تواند بیلبورد تبلیغاتی ما محسوب شود، به این ترتیب ما به هدف فروش خود رسیده و خریدار رضایت خرید را برای خود فراهم می سازد. بنابراین بهتر است قبل از سفارش این محصول مقایسه های لازم را انجام دهید به این ترتیب می تواند خرید مناسبی داشته باشید.

قیمت پارتیشن اداری بر اساس وسعت اداره

قیمت پارتیشن اداری چند منظوره

جدیدترین پارتیشن هایی که روانه بازار شده اند دارای ویژگی چندمنظوره هستند این محصول به صورتی طراحی شده است که می توانید آن را باز و بسته کرده و تبدیل به فایل های متنوع کنید به این ترتیب می توانید پرونده های خود را در این فایل ها قرار دهید. این پارتیشن ها اغلب از جنس چوب نازک تهیه می شوند و حمل و نقل آن ها بسیار ساده تر از مدل های دیگر است، در واقع وزن این محصول سبک است و هر فرد می تواند به سادگی بخش قابل توجه آن را جابجا کند. در نظر داشته باشید که قیمت پارتیشن اداری چند منظوره با توجه به کاربردهای بی نظیر آن بسیار مناسب است شما می توانید از ارزان ترین قیمت پارتیشن اداری استفاده کنید.

قیمت پارتیشن اداری بر اساس وسعت اداره

طرح های تخفیفی برای قیمت پارتیشن اداری

با توجه به استقبال بی نظیر افراد از این محصولات سعی کردیم شرایطی فراهم سازیم تا خریدار با رضایت بیشتری از ما جدا شود به این ترتیب طرح های تخفیفی برای خریدهای اینترنتی اعلام کردیم شما می توانید قیمت پارتیشن اداری را در طرح های تخفیف با وضعیت معمول مقایسه کنید به این ترتیب به سادگی متوجه قیمت ارزان محصولات در آفرهای موجود می شوید.

دوره های تخفیف برای این محصولات اغلب کوتاه است بنابراین زمان را از دست ندهید.

قیمت پارتیشن اداری بر اساس وسعت اداره 



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
azaran fazanama

معرفی و بررسی انواع مبلمان های اداری

ابتدا باید تعریفی از مبلمان اداری ارائه شود. معمولاً افراد با شنیدن نام مبلمان اداری به یاد مبل ها، صندلی ها و میزهای موجود در اداره جات می افتند. البته مبلمان اداری شامل این موارد می شود اما علاوه بر این ها شامل کلیه ی لوازم مورد نیاز در یک اداره اعم از کمدها، قفسه ها، پارتیشن بندی ها، میزهای کنفرانس و مواردی از این دست می گردد. در ادامه سعی می شود تا با معرفی انواع گوناگون مبلمان اداری تصویری کلی از آن ها ارائه گردد و در نهایت پیشنهادهایی کلیدی و جامع در خصوص انتخاب و خرید مبلمان اداری متناسب با نیاز هر اداره و فضای اداری طرح شود.

 

معرفی و بررسی انواع مبلمان های اداری

 

ابتدا نیاز خود را بشناسید

باید دانست که مبلمان های اداری به طور کلی به دو دسته ی کلاسیک و مدرن تقسیم می شوند. مبلمان اداری کلاسیک همان طور که از نامش پیداست از طرح های نسبتاً پیچیده و خاص کلاسیک پیروی می کند. در حالی که مبلمان اداری مدرن اغلب طراحی ساده دارد و از الگوها و اشکال خاصی در آن ها استفاده نمی شود. برای مثال در یک مبلمان اداری مدرن نمی توانید اثری از نقوش منبت یا مانند آن پیدا کنید. به این دلیل است که پیشنهاد می شود ابتدا نیاز خود را شناسایی کنید. اگر مراجعه کنندگان شما را اغلب افراد کهنسال و مسن تشکیل می دهند مبلمان اداری کلاسیک می تواند به ایجاد رابطه سازنده با آن ها کمک کند. این در حالی است که جوانان غالباً با طراحی های ساده و مدرن احساس راحتی بیش تری دارند. از سوی دیگر باید توجه داشته باشید که مبلمان اداری کلاسیک فضای بیش تری از محل کارتان را اشغال خواهد کرد و هم چنین نیاز به صرف وقت و هزینه بیش تری برای نصب و استقرار آن خواهید داشت. در عین حال باید توجه داشته باشید که مبلمان های کلاسیک در مقایسه با نوع مدرن خود جاذبه بیش تری خواهند داشت و توجه مراجعین شما را به خود جلب خواهند کرد. در این مورد باز هم این سلیقه شما خواهد بود که نتیجه نهایی را مشخص می کند. هم چنین اگر ظاهر محل کارتان برایتان اهمیت دارد باید حتماً از یک متخصص مشاوره بگیرید.

 

نقش صندلی در دکوراسیون:

صندلی ها در انواع بسیار متنوع و با کاربردهای مختلفی ساخته می شوند. به عنوان صاحب یک دفتر کاری باید بدانید که صندلی خریداری شده برای هر شخص باید متناسب با ویژگی های آن شخص باشد. برای مثال صندلی بانوان در مقایسه با صندلی آقایان باید سبک تر و راحت تر باشد تا فشاری بر مهره های گردن و ستون فقرات وارد نشود و گردش خون خصوصاً هنگام نشستن در پاها به خوبی صورت گیرد. هم چنین برای بانوان باردار باید صندلی های مخصوص به خود تدارک دیده شود. از سویی ممکن است بخواهید صندلی هایی برای سالن انتظار مراجعین خود در نظر بگیرید. باید بدانید که جنس این صندلی ها باید اغلب از فلز باشد تا ماندگاری و دوام بیش تری داشته باشند.

معرفی و بررسی انواع مبلمان های اداری

میز مدیریت در دکوراسیون:

میز مدیر از دیگر اجزای مبلمان اداری به شمار می رود که باید جلوه و پرستیژ خاصی برای مدیر اداره ایجاد کند. لذا باید در انتخاب آن علاوه بر جنس و کیفیت، به رنگ و طراحی آن هم توجه ویژه ای داشت.

معرفی و بررسی انواع مبلمان های اداری

میز سایر کارکنان در دکوراسیون:

در میان سایر کارکنان یک اداره، میز منشی باید ویژگی های خاصی داشته باشد. این میز به دلیل قرارگیری وسایلی مانند پرینتر، اسکنر و... باید عرض مناسبی داشته و به تعداد کافی قفسه و کشو برای قرار دادن فایل ها و پوشه های منشی در خود داشته باشد. میز سایر کارکنان هم باید متناسب با کار هریک و ترجیحاً با مشورت خودشان انتخاب و خریداری شود.

معرفی و بررسی انواع مبلمان های اداری

میز کنفرانس:

میز کنفرانس در اتاق کنفرانس و برای جلسات و گردهمایی های مختلف در یک اداره استفاده می شود. میزهای کنفرانس در اشکال مختلفی از جمله مستطیلی، دایره ای، بیضی شکل، نعل اسبی و مانند آن دیده می شود. برای انتخاب بهترین نوع میز کنفرانس باید به نیاز خود توجه داشته باشید و ترجیحاً از یک کارشناس کمک بخواهید. میزهای بسیار بزرگ باعث دور شدن افراد از یکدیگر در جلسات و در نهایت دشواری آن ها در ارتباط برقرار کردن خواهد شد. همچنین برای جلسات بسیار رسمی و مهم نباید از میزهای خیلی کوچک استفاده کرد که باعث ناراحتی افراد حاضر در جلسه شود.

معرفی و بررسی انواع مبلمان های اداری

 

پارتیشن بندی:

پارتیشن ها قطعاتی از جنس چوب، شیشه یا فلز هستند که باعث جدا شدن قسمت های مختلف یک اداره از یکدیگر می شوند. بسته به سلیقه و نیاز خود می توانید از انواع مختلف آن ها استفاده کنید. هرچند توصیه می شود که در این مورد هم از مشورت با کارکنان و اعضای مجموعه غافل نشوید. قیمت پارتیشن با توجه به جنس تغییر می کند.

پارتیشن بندی

جمع بندی

اگر موقعیت کاریتان و ارتباطتان با مراجعه کنندگان برایتان اهمیت دارد توصیه می شود که در انتخاب مبلمان اداری محل کار خود عجله نکنید. ابتدا سعی کنید تا از طریق مشورت با اعضای محل کار و همچنین مشورت با یک کارشناس متخصص در این حوزه اطلاعات و دیدی کلی از فضای اداره شامل رنگ، نوردهی، متراژ و همچنین نیاز کارکنان و مراجعین خود به دست آورید و سپس بنابر سلیقه و اهداف کاری تان اقدام به انتخاب نمایید. به لحاظ قیمت مبلمان اداری توصیه می شود که به هیچ عنوان کیفیت را فدای قیمت محصول نکنید. اگر به خاطر این که می خواهید بودجه کمتری را صرف خرید مبلمان اداری کنید اقدام به خرید محصولی با کیفیت پایین کنید بدون شک بیش تر متضرر خواهید شد. چرا که مبلمان اداری با همه ی اجزای آن در طیف کالاهای بادوام قرار می گیرد. به این معنا که شما با یک بار خرید آن ها دیگر تا مدت ها نباید نیاز به خرید مجدد پیدا کنید. پس ابتدا مطمئن شوید که کیفیت مبلمان اداری مورد نظرتان جوابگوی نیاز سال های متمادی در محل کارتان خواهد بود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
azaran fazanama

خرید و فروش انواع مبلمان اداری

مبلمان اداری شامل وسایلی مانند: میز و صندلی و کمد است. از سبک های مبلمان های مختلف به کار رفته در ادارات می توان به مبلمان اداری کلاسیک و مبلمان اداری مدرن اشاره کرد. معمولاً قیمت این مبلمان ها بر اساس نوع، ظاهر وجنس آن ها متغیر است.

کاربرد مبلمان اداری

چیدمان مبلمان اداری به اعتبار یک شرکت یا اداره کمک می کند. خیلی از افراد سبک مبلمانی را که در خانه خود به کار برده اند، در اداره خود نیز از همان سبک مبلمان استفاده کرده اند. برای انتخاب اینکه چه نوع سبکی را برای اداره یا سازمان خود انتخاب کنید، باید به فضایی که در آن کار می کنید، توجه داشته باشید. نکته دیگر اینکه سبک مورد نظر شما باید با فضای کاری شما متناسب باشد. اکثر شرکت ها و سازمان ها برای جلب توجه بیشتر مشتریان خود مبلمان های خاص و شیک سفارش می دهند.

مبلمان اداری کلاسیک

بسیاری افراد هستند که هم به مبلمان سبک کلاسیک علاقه دارند و هم به سبک مدرن علاقه مند هستند. بعضی از این افراد با توجه به علاقه شان به هر دو سبک، چیدمان مبلمان خود را ترکیبی از این دو سبک درست می کنند. ترکیب دو سبک ممکن است نتیجه ای که شما دوست دارید را محقق نکند و باعث شود که فضای کاری شما مورد پسند مشتریان نباشد. اگر فضایی که شما در آن کار می کنید، کلاسیک و یا سنتی باشد بهتر است از سبک چیدمان کلاسیک استفاده کنید. معمولا افراد میان سال به فضاهایی با سبک کلاسیک علاقمند هستند.

مبلمان اداری مدرن

اکثر ادارات و سازمان ها امروزه از سبک مبلمان اداری مدرن استفاده می کنند. این سبک برای مشتریان جوان جذابیت بیشتری دارد. در این سبک بیشتر از رنگ های شاد و روشن استفاده شده است. سبک مدرن دارای ویژگی های خاصی از جمله تنظیم ارتفاع میز و همچنین تنظیم ارتفاع صندلی اداری است. در بسیاری از چیدمان های اداری به سبک مدرن از پارتیشن نیز استفاده می شود. این پارتیشن ها به فضای کار جذابیتی دو چندان می دهد. نصب پارتیشن ها بسیار راحت است. برای تولید مبلمان اداری مدرن معمولا از فلز، شیشه، ام دی اف براق و همچنین سنگ استفاده می کنند.

شیوه چیدمان مبلمان اداری

برای صاحبان ادارات، چیدن مبلمان اداری از اهمیت بسیاری برخوردار است. برای این کار چه سبک مدرن یا کلاسیک، باید به رنگ و طرح آن دقت کنیم که با فضای کاری تناسب داشته باشد. بهتر است که شما این مطلب را برای خود روشن کنید، که آیا دوست دارید در فضای اداری نحوه چیدمان مبلمان اداری شما به گونه ای باشد که ارتباط دوستانه با مشتری خود برقرار کنید یا نه.

 در نظر دارید چیدمان شما به دور از فضای دوستانه، شیک و رسمی باشد. در این چیدمان میز های مدیریتی در معرض دید بیشتری هستند و از اهمیت بالایی برخوردارند. در چیدمان اداره خود بهتر است که در ابتدا میز اداری در جای مناسب خود قرار گیرد. میزی که شما روی آن کار می کنید از مهمترین بخش های مبلمان اداری است.

چرا میز کاری مهم است؟ به دلیل اینکه بیشتر زمانی که شما در اداره هستید با این میز سر  و  کار دارید و بیشتر کار شما روی میز شما صورت می گیرد. اگر می خواهید که میز کاری شما نهایت کارایی را برای شما داشته باشد می توانید آن را در مکانی قرار دهید که دسترسی آسان به پریز ها داشته باشید تا بتوانید به راحتی از برق استفاده کنید و یا اینکه برای داشتن نور مورد نیاز دفتر کارتان می توانید میز خود را در کنار پنجره قرار دهید. اگر در دفتر کارتان جلساتی برگزار می شود که باید در حین جلسات به چند کارتان رسیدگی کنید می توانید تعدادی صندلی در کنار میز کارتان قرار دهید، تا بتوانید جلسات خود را آنجا برگزار کنید. مشتری ها هم می توانند در زمان کار شما از این صندلی ها استفاده کنند.

ابزار چیدمان مبلمان اداری

برای چیدمان مبلمان اداری یک سری وسیله ضروری احتیاج دارید. از جمله این وسایل می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

میز و کمد کار: میز و کمد کار شما از مهمترین قسمت های کار شما محسوب می شوند. میز مدیریت و کمد کار شما بیشتر فضای اتاق کاری شما را می گیرد. اگر کار شما طوری است که نیاز به نگهداری وسایل بسیاری دارید پس باید میزی تهیه کنید که کشو های زیادی داشته باشد.

وسایل نشستن: صندلی هم در چیدمان مبلمان اداری نقش مهمی دارد ، چرا که شما زمان طولانی روی آن می نشینید. پس صندلی باید باعث راحتی شما باشد و به کمر و ستون فقرات شما آسیب وارد نکند.

فضای لازم برای همکاری: برای برگزاری جلسات مهم در اداره خود، شما نیاز به مکانی غیر از دفتر کار خود دارید. اگر بودجه کافی برای داشتن مکان مورد نظر ندارید شما می توانید با قرار دادن میزی در کنار میز کاری خود که به آن میز کنفرانس گفته می شود، در دفتر کارتان این جلسات را برگزار کنید.

قیمت مبلمان اداری

هزینه مبلمان های اداری با توجه به سبک آنها و ظاهر و جنسشان متغیر است. یقیناً قیمت میز اداری که از نئوپان ساخته شده یا آن میزی که از جنس ام دی اف است یا میز اداری که از جنس چوب ساخته شده کاملاً متفاوت است. نه تنها جنسی که مبلمان از آن تهیه می شود در قیمت این مبلمان موثر است، بلکه خلاقیتی که در ساخت آن به کار می برند هم به همان اندازه تاثیر دارد.

امروزه بسیاری از افراد طالب کارهایی خاص و آنتیک هستند و حاضرند برای یک مبلمان بسیار شیک و تک، قیمتی خوب بپردازند. باید به این موضوع توجه داشته باشیم امروزه جنس مبلمان تنها ملاک نیست.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
azaran fazanama

چیدمان محیط کار با مبلمان اداری

امروزه انواع مختلفی از مبلمان ها بنا به کاربردهای مختلف طراحی و تولید می‌شوند. تنوع در طرح و جنس به‌کاررفته در آن‌ها می‌تواند با سلایق مختلف هم سو باشد؛ اما بحث امروز ما در رابطه با نوع خاصی ازاین‌دست وسایل چوبی پرکاربرد است که به مبلمان اداری معروف می‌باشند. محیط و فضای کار بهترین گزینه برای استفاده از این نوع مبلمان ها محسوب می‌شود. شاید به‌طورقطع بتوان عنوان نمود که اصلی‌ترین و ضروری‌ ترین موارد در دیزاین و دکوراسیون محیط کار، مبلمان های اداری هستند.

 تنوع در نوع ساخت و جنس به‌کاررفته در مبلمان اداری باعث شده است که امروزه مسئولین و صاحبان کسب‌وکار به فکر تغییرات در دیزاین محیط کاری با استفاده از این نوع مبلمان و چیدمان‌های آن باشند. برای ایجاد نظم و هماهنگی از مبلمان های اداری که به انواع میز، قفسه، صندلی و ... طبقه‌بندی می‌شوند، استفاده می‌شود. آسایش و آرامش و عدم ایجاد خستگی بعد از گذشت زمان در میان کارمندان تنها با چیدمان استاندارد و اصولی این مبلمان ها و البته دیگر وسایل در محیط کاری فراهم خواهد شد.

اهمیت مبلمان اداری در محیط کاری

عدم استفاده از میز و صندلی‌های سنتی و بسیار بزرگ در محیط‌های کاری باعث خلق انواع مختلفی از مبلمان اداری طبق استانداردهای مختلف جهانی شده است. امروزه به دیزاین و طراحی دفتر کار بسیار اهمیت داده می‌شود که یکی از موارد چیدمان مبلمان و میز مدیریت می‌باشد. استفاده از انواع طرح چیدمان این دست از مبلمان های اداری در فضای کاری باعث اهمیت این دست از وسایل چوبی شده است که روز به روز نیز به تنوع در طراحی آن‌ها افزوده می‌شود.

 

دفتر کار مدیریت و کارمندان با توجه به میزان بودجه سازمان و یا شرکت‌های مختلف دیزاین می‌شود که استفاده از میز و صندلی‌های اداری در اولویت این امور قرار دارد. افزایش بهره‌وری کاری کارمندان با دکوراسیون مناسب طبق استانداردهای مشخص امکان‌پذیر خواهد بود که در این مجموعه استفاده از میز اداری، میز مدیریت و همچنین میز کنفرانس طبق طراحی‌های مدرن و کلاسیک می‌تواند به فضا و محیط کاری حالتی کاملاً رسمی و مدرنیته ببخشد؛ بنابراین با توجه به‌تمامی مواردی که به آن‌ها اشاره شد می‌توان به این نتیجه رسید که مبلمان های اداری در دیزاین محیط کار و بهره‌وری کار بسیار تأثیرگذار می‌باشد.

انواع میز در مبلمان اداری

از مهم‌ترین بخش‌های مبلمان اداری می‌توان به انواع میز آن اشاره نمود. به‌عنوان‌مثال با توجه به سمت و مقام هریک از کارمندان در محیط کاری میزهای اداری نیز می‌توانند بر اساس این شرایط طراحی و تولید شوند. میز منشی، میز پذیرایی، میز کنفرانس و از همه مهم‌تر میز مدیریت نمونه‌هایی ازاین‌دست وسایل چوبی می‌باشند که هریک دارای طراحی و ابعاد مشخص و معینی هستند.

 

 میزهای بزرگ‌تر با ابعاد به نسبت متفاوت‌تر اغلب در اتاق‌هایی به نام کنفرانس و یا جلسه کاربرد دارند که به آن‌ها میز اداری کنفرانس گفته می‌شوند. در کنار این دست از میزها می‌توان به نوع مدیریتی آن اشاره نمود که با طرح و نمایی متفاوت و کمی شکیل‌تر در اتاق مدیریت استفاده می‌شود. در کنار این دست از میزها می‌توان به نوع عادی و کارمندی آن اشاره نمود که با توجه به کاربردهای فراوان از بخش و کشوهای متعددی نیز برای قرار دادن پوشه و وسایل دیگر برخوردارند.

برای اطلاع از قیمت دیوارپوش و قیمت سقف کاذب به وبسایت مراجعه کنید.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
azaran fazanama


سرعت لود کم صفحات در موبایل و از بین رفتن ترافیک سایت
شرکت پیام آوران پارسیان
www.papgroup.ir

تور روسیه
برگزار کننده بهترین تورهای روسیه
www.alefbatour.com

تور کوش آداسی
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

بلیط هواپیما چارتر
ارائه دهنده بهترین بلیط هواپیما چارتری
www.Trip.ir

نصب دیوارپوش پی وی سی
چگونگی نصب دیوارپوش پی وی سی سی
www.azaran.com

طراحی سایت و بهینه سازی سایت :پیام آوران پارسیان