آذران فضا نما | طراحی و ارائه مبلمان اداری

(afn) و پانل پی وی سی و دیوارپوش کوبوآ پلاس (Coboa plus) و کف کاذب

۲ مطلب در شهریور ۱۳۹۵ ثبت شده است

نقش مبلمان اداری در دکوراسیون داخلی ادارات

طراحی داخلی نقش عمده ای در کیفیت فضای ساختمان ایفا مِی کند. نحوه چیدمان و تقسیم بندی فضا، جنسیت و رنگ پوشش سطوح کف، سقف و دیوارها ، نور پردازی، مبلـمان اداری مدرن و مجموعه عوامل موثر دیگر تعیین کننده زیبایی و کار آمدی فضاهای داخلی هستند. امروزه تاثیر طراحی داخلی بر آرامش مجموعه هنجارهای عصبی ، راندمان در فضاهای اداری ، اثر بخشی در فضاهای تجاری بسیار بدیهی و لازم به نظر می رسد. زیبایی، طراحی مدرن و لحاظ استانداردهای عملکردی تاثیر عمده ای بر بازدهی فضاهای اداری دارند. 
 
طراحان شرکت آذران فضانما همیشه کار خود را با آنالیز کردن دقیق فضا شروع می کنند ، مواردی مانند اندازه پارتیشن اداری ،شکل و کاربری فضا ، معمولا از همان ابتدایی طراحی مورد توجه  قرار می گیرد. طراحان همچنین قبل از انتخاب رنگ ،پارچه و وسایل ،توجه ویژه ای به ویژگی های معماری فضا از قبیل در و پنجره ها  شومینه و گچبری و ... دارند.
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دیوارپوش پی وی سی به وب سایت زیر مراجعه کنید
www.azaran.com
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
azaran fazanama

انواع دیوار پوش پی وی سی

دیوارپوش های پی وی سی(P.V.C) علاوه بر مزیت زیبایی و دکوراسیون داخلی، تاثیر زیادی بر کاهش وزن ساختمان و همچنین افزایش استحکام آن دارند. این دیوارپوش ها به دلیل عمر بالا، بسیاری از هزینه های اضافه از قبیل ترمیم و بازسازی و رنگ آمیزی ساختمان را کاهش می دهند. از سوی دیگر به دلیل جلوگیری از هدر رفتن حرارت و برودت ساختمان، به عنوان یک عایق مقاوم عمل می کنند.

با توجه به اینکه در ساخت و سازهای امروزه، ساخت آپارتمان ها متداول شده است و از سویی نیز این ساختمان ها در مقابل سر و صداها مقاوم نیستند، برای کسانی که به آرامش نیاز دارند، باید دیوارهای آن ها به خوبی عایق شوند. به همین دلیل استفاده از دیوارپوش پی وی سی برای آپارتمان ها ضرورت بیشتری پیدا می کند. همچنین در ساختمان های آموزشی، بیمارستان ها، مراکز روان درمانی، مراکز نگهداری از سالمندان، رستوران ها، هتل ها، استخرها، سالن های ورزشی، ویلاها، سالن های کنفرانس، کارخانجات، دیوارپوش های پی وی سیمی توانند تا حد زیادی از ورود سر و صدا جلوگیری کرده و محیط را برای ساکنین آرامبخش کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره پارتیشن اداری و مبلمان اداری به وبسایت شرکت آذران فضانما مراجعه کنید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
azaran fazanama


سرعت لود کم صفحات در موبایل و از بین رفتن ترافیک سایت
شرکت پیام آوران پارسیان
www.papgroup.ir

تور روسیه
برگزار کننده بهترین تورهای روسیه
www.alefbatour.com

تور کوش آداسی
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

بلیط هواپیما چارتر
ارائه دهنده بهترین بلیط هواپیما چارتری
www.Trip.ir

نصب دیوارپوش پی وی سی
چگونگی نصب دیوارپوش پی وی سی سی
www.azaran.com

طراحی سایت و بهینه سازی سایت :پیام آوران پارسیان