دیوارپوش‎ها‎ و روکش‎ها‎یPVC  جدیدترین نوع پوشش‎ها‎ی دیواری داخلی محسوب می‎شوند که به دلیل زیبایی و مزایای متعددی که دارند، طرفداران زیادی پیدا کرده اند. در زیر به بررسی مزایای دیوارپوش‎ها‎ و روکش‎ها‎ی پی وی سی می‎پردازیم.


مزیت دیوارپوش‎ها‎ی پی وی سی و کفپوش پی وی سی


 دیوارپوش‎ها‎ی پی وی سی دارای استحکام بالایی هستند و به همین دلیل در مقابل ضربه مقاوم می‎باشند. از سوی دیگر این نوع دیوارپوش‎ها‎ عایق خوبی برای دما و صوت به شمار می‎روند. نصب آسان این نوع دیوارپوش‎ها‎ موجب کاهش هزینه استفاده از آنها شده است. دیوارپوش‎ها‎ی پی وی سی به زیرسازی نیاز ندارند و به همین دلیل در کوتاهترین زمان ممکن نصب می‎شوند. این نوع دیوارپوش‎ها دارای رنگ‎ها‎ و طرح‎ها‎ی متنوعی هستند و در مدل‎ها‎ی متفاوتی قابل نصب می‎باشند. به همین دلیل در مکان های مختلفی استفاده می‎شوند. به عنوان مثال در بانک‎ها‎ و یا حتی سالن‎ها‎ی پذیرایی می‎توان از دیوارپوش‎ها‎ی پی وی سی و کفپوش پی وی سی استفاده نمود.دیوار پوش نباید در معرض نور مستقیم خورشید قرار بگیرند. به همین دلیل تا زمانی که در معرض نور مستقیم خورشید نباشند و یا اجسام نوک تیز به آنها برخورد نکند، به تعمیر نیاز ندارند. دیوارپوش‎ پی وی سی  می توانند تجهیزاتی که در داخل ساختمان به کاربرده شده است از قبیل لوله کشی، سیم کشی برق، کابل و ... را پنهان می‎کنند و به همین دلیل در زیبایی محیط نقش مهمی را ایفا می‎کنند.

اگر چه برخی بر این نظرند که پی وی سی‎ها‎ عایق خوبی برای انرژی نیستند، در پاسخ باید گفت لایه ای که میان دیوار ساختمان و سطح دیوارپوش‎ها‎ی پی وی سی قرار می‎گیرد، مانع از عبور جریان هوا می‎شود. به همین دلیل این نوع دیوار پوش‎ها‎ در فصل زمستان از خروج گرما و در فصل تابستان از خروج سرما جلوگیری می‎کنند. بنابراین می‎توانند برای صرفه جویی در انرژی مورد استفاده قرار بگیرند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره پارتیشن اداری و کف کاذب به وبسایت زیر مراجعه کنید

www.azaran.com