آذران فضا نما | طراحی و ارائه مبلمان اداری

(afn) و پانل پی وی سی و دیوارپوش کوبوآ پلاس (Coboa plus) و کف کاذب

۵ مطلب در خرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

چگونگی نصب دیوار پوش پی وی سی

نصب دیوارپوش پی وی سی در مدت زمان کوتاه و به راحتی انجام می شود. اما به این معنا نیست که همه می تواند آنها را نصب کنند. بلکه برش، انتخاب طرح، قرار دادن لایه در قسمت هایی خاصی از دیوار و ... نیاز به مهارت دارد که تنها از عهده سازندگان و طراحان ساخته است. برای نصب دقیق دیوارپوش های پی وی سی توجه به برخی نکات ضرورت پیدا می کند که عبارتند از:




نصب دیوارپوش پی وی سی بر روی دیوارهای مسطح به راحتی انجام می شود اما در برخی از قسمت های ساختمان به مهارت بیشتری نیاز است. برای مثال قسمت های عبور لوله ها و یا کابل ها، ایجاد یک سطح تراز و یکدست به سختی انجام می شود و به دقت و ظریف کاری نیاز است. افرادی که در این زمینه تخصص دارند، ابتدا بر روی دیوارها زیرسازی کرده و فاصله و تعداد خطوط را در نظر می گیرند. در این صورت دیوارپوش های پی وی سی با استحکام بیشتری نصب می شوند که در نتیجه در مقابل هر گونه حادثه و ضربه ای مقاوم خواهند بود.

قوس دادن و خم کردن دیوارپوش ها :
در برخی از قسمت های ساختمان نیاز است که دیوارپوش خم یا قوس داده شود. برای مثال در قسمت هایی که نمای دیوارها با گچ ایجاد و دیوار از حالت مسطح بودن خارج شده، به دیوارپوش متناسب با نما نیاز دارید. افراد متخصص می توانند براحتی و متناسب با نماهای دیوار، بر روی دیوارپوش ها قوس و خمیدگی ایجاد کرده و سپس آنها را بر روی سطح مورد نظر نصب کنند. اما نحوه ایجاد قوس مهارت خاصی را می طلبد که از عهده هر کسی ساخته نیست.



محکم کردن قطعات دیوار پوش ها :
انواع دیوارپوش پی وی سی بوسیله پیچ و مهره ها به یکدیگر متصل می شوند که نصاب باید بتوانند به خوبی قسمت های نر و ماده را بر روی یکدیگر قرار دهد که دیوارپوش ها در مقابل ضربه و یا هر فشار دیگری مقاومت بالایی داشته باشند. گاهی نیز برای افزایش میزان مقاومت نیاز است تا دیوارپوشها به میزان کمی خم شوند. از سویی هم شیارهای دیوارپوش های پی وی سی باید به طور مناسب در کنار یکدیگر قرار بگیرند و در پایان از نحوه صحیح کنار هم قرار گرفتن آنها، اطمینان حاصل کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سقف کاذب به وبسایت شرکت آذران فضا نما مراجعه کنید.
www.azaran.com
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
azaran fazanama

معرفی ویژگی های محصولات شرکت آذران فضانما

شرکت آذران فضانما پیشرو در صنعت دکوراتیو ساختمانی، اعم از پانل های چند جداره  پی وی سی تحت برند کوبوآ ( +Coboa ) و همچنین پارتیشن و مبلمان اداری مدرن با برند آفن ( Afn ) فعالیت می کند.اساس مدیریت هردو برند از همان ابتدای فعالیت شرکت مبتنی بر استقلال سازمانی برای هر دو محصول بوده و هست. در این مقاله قصد داریم تا با برخی از ویژگی های محصولات شرکت آذران فضانما آشنا شویم.




ویژگی های محصولات شرکت آذران فضانما

جنس و ابعاد مبلمان اداری:
جنس و ابعاد مبلمان اداری بسیار مهم می باشد دکوراسیون شرکت ها به صورت پی در پی در حال تغییر نمی باشد لذا بهتر آن است که میز اداری مورد نظر از جنسی مرغوب و با دوام ساخته شده باشد. برای انتخاب مبلمان اداری مناسب بهتر است پیش بینی درستی از وسایلی که کارمندتان قرار است استفاده کند داشته باشید چراکه برای هر پست و مقامی، فضایی متفاوت نیاز است و می بایست مبلمان اداری خاص آن فعالیت را انتخاب کنید. به طور مثال برای جلوگیری از دردهای پشت و کمر ارتفاع میز کار بسیار مهم است. سطح روی میز باید در حدود ارتفاع آرنج به هنگام نشستن صاف باشد. چنانچه قصد شما بر این است که از ارباب رجوع در دفترتان پذیرایی شود، مناسب تر است که میز اداری را بگونه ای قرار دهید که قسمت جلوی میز در دید مستقیم میهمان باشد وبه قسمت پشت میز دید نداشته باشد. استفاده هوشمندانه از مبلمان اداری در چیدمان فضاهای اداری ، محیطی مدرن، زیبا و راحت را فراهم می کند و این امکان را به شما می دهد که محیط کاری خود را به فضایی لذت بخش تبدیل کنید.


اندازه و ارتفاع میز مدیریتی: میز مدیریت  بنا به نوع کاربرد و استفاده آن نسبت به دیگر میزهای اداری ، باید دارای اندازه بزرگتری داشته باشد. به طوری که با قرار دادن کامپیوتر بر روی آن، لوگو  یا پرچم شرکت، تقویم رومیزی، کاتالوگ و بروشور شرکت و ... بر روی میز مدیریت، باز هم فضای کافی برای انجام فعالیت دفتری باقی بماند. به میزان بزرگی و راحتی میز مدریتی دقت داشته باشد تا مدیر راحت تر به کارها دفتری رسیدگی می کند.



میز مدیریت نباید بیش از اندازه بلند و کوتاه باشد. مناسب بودن ارتفاع میز مدیریت باعث راحتی و تسلط  مدیر به مبلمان اداری و تجهیزات آن می شود و از صدمه دیدن بدن در زمان طولانی جلوگیری می کند.شرکت آذران فضا نما با در نظر گرفتن جدیدترین استانداردهای روز دنیا، مناسب ترین قیمت در انواع میز مدیریت در کنار شما می باشد.


ویژگی های میز کنفرانس:
انتخاب میز کنفرانس   مناسب برای هر فضای کاری بسیار مهم می باشد زیرا شما برای تصمیم گیری های شرکت و فضای کاری خود به مشورت با دیگر افراد نیاز دارید و این تصمیمات با هم فکری و بررسی در اتاق کنفرانس محل کار شما انجام می شود. چند ویژگی، بسیار مهم می باشد که باید به آنها توجه داشه باشید:
1)  یکی از ویژگیهای میز کنفرانس مناسب، استفاده از صندلی های بسیار راحت می باشد. شما در نظر داشته باشید که ممکن است جلسات شما به مدت چند ساعت ادامه داشه باشد پس بهتر است برای افرادی که در تصمیم گیری شما شریک می باشند ارزش قائل شوید و صندلی هایی با کیفیت بالا تهیه کنید.
2)ویژگی مهم برای میز کنفرانس جنس و کیفیت آن می باشد و این یکی از مهم ترین اصولی است که باید به آن در انتخاب میز کنفرانس توجه داشته باشید. شما با انتخاب درست یک میز کنفرانس با کیفیت به مدت زیادی نیاز به میز جدید ندارید و اینکه به سادگی می توانید از این میز استفاده نمایید.
3) نکته برای انتخاب میز کنفرانس مناسب توجه به فرم اتاق و ابعاد میز کنفراس است. شما باید میز خود را به شکلی انتخاب کنید تا در اتاق به زیبایی جلوه کند.



برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت شرکت آذران فضانما مراجعه کنید.
www.azaran.com
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
azaran fazanama

معرفی مبلمان اداری شرکت آذران فضانما

طبق آخرین تحقیقات به عمل آمده در شرکت ها و سازمان های بزرگ نحوه چیدمان دکوراسیون داخلی و حتی راحت بودن مبلمان ها و میز های شرکت ها در بالارفتن راندمان کار کارمندان تاثیر فراوان دارد شرکت آذران فضانما یکی از پیشتاز ترین شرکت ها در ساخت انواع مبلمان اداری ، فایلینگ اداری ، پارتیشن اداری با نام تجاری آفن و دیوار پوش و سقف کاذب در کنار شما هم وطنان گرامی می باشد.



معرفی محصولات شرکت آذران فضانما

مبلمان اداری آذران فضانما:
مبلمان اداری به گروهی از مبلمان ها گفته می شود که معمولا در محیط های اداری مورد استفاده قرار می گیرد. شاید تاکنون به این موضوع توجه نکرده باشید که محیط کار نامساعد شما را بیشتر در معرض استرس و عدم کارآیی قرار می دهد که این موضوع خود به اهمیت مبلمان اداری اشاره می کند. مدرن بودن مبلمان اداری، نحوه چیدمان مبلمان، ارتفاع مناسب میزهای اداری می تواند تاثیر عمیق و قابل توجهی در رفتار و راندمان کارکنان یک سازمان داشته باشد. با گسترش حجم اطلاعات درج شده در حوزه مبلمان اداری و انواع مبلمان اداری بخصوص در وبسایت های معتبر باعث شده تا اکثر ما با لغاتی مانند ارگونومی و طراحی ارگونومیک آشنا شده باشیم. شرکت آذران فضا تمامی اصول و قوانین ارگونومی را در مبلمان اداری خود رعایت کرده و محصولات خود را با مناسب ترین قیمت به بازار عرضه می کند که موجب رضایت و مشتریان این مجموعه شده است.



 میز مدیریت آذران فضانما:

میز مدیریت نیز یکی دیگر از لوازم ضروری برای یک شرکت یا سازمان می‎باشد.اتاق مدیریت، همانطور که از نامش پیداست اولین قسمت یک شرکت یا سازمان می باشد که نیاز به تجهیزات خاص خود را دارد و حتی باید در نوع خود بهترین باشد و کمی رنگ و لعاب بیشتری نسبت به سایر مبلمان های اداری داشته باشد مدیر یک مجموعه چون ساعت بیشتری را در پشت میز سپری می کند میز مدیریت آن باید مطابق اصول ارگونومی بدن انسان طراحی و تولید ‎بشود تا از میزان آسیب دیدگی به بدن در طول روز کاسته شود.



به تازگی مبحث مدرن بودن شرکت ها و سازمان ها هم در مبلمان و تجهیزات اداری و هم در مبحث دکوراسیون داخلی بسیار مطرح و پرطرفدار شده است به طوری که شرکت ها و سازمان ها با تهیه تجهیزات اداری مدرن نظیر مبلمان اداری مدرن و میز مدیریت مدرن خلاقیت و برتری خود را نسبت به سایر رقبای خود را به رخ می کشند.


برای کسب اطلاعات درباره محصولات شرکت آذران فضانما به وب سایت زیر مراجعه کنید.

www.azaran.com
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
azaran fazanama

دکوراسیون داخلی اتاق مدیران موفق و باتجربه چگونه است؟

اتاق مدیریت هر شرکت و سازمان به عنوان شناسنامه آن مجموعه شناخته می شود. به این دلیل که شخصیت مدیر و فضای اتاق کار او بیش از سایر بخش ها آن شرکت به چشم مشتریان خواهد آمد. به همین دلیل در انتخاب مبلمان اداری اتاق مدیریت باید کمال توجه را باید داشته  باشیم.





میز مدیریت را می توان حیطه اصلی کار مدیر دانست . اگر چه در چند سال گذشته، از میزهای  بزرگ و پر زرق و برق برای اتاق مدیریت استفاده می شد، اما امروزه به مدیران پیشنهاد می شود که از میز های ارگونومیک استفاده کنند که هم مدرن تر و هم در سلامتی و نوع نشستن تایر بسیاری دارد.

یکی دیگر از اقداماتی که می تواند به زیبایی اتاق مدیریت کمک فراوان کند همرنگ بودن و هم جنس بودن میز مدیریت با رنگ کمد و وسایل جانبی اتاق مدیریت است که جلوه خاصی را با اتاق مدیریت می دهد به طوری که بخشی از فضا از طراحی کلاسیک و بخش دیگر از طراحی مدرن برخوردار می شود. این کار به لوکس تر جلوه کردن اتاق  مدریت کمک شایانی می کند.
برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت آذران فضانما مراجعه کنید.
www.azaran.com

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
azaran fazanama

طراحی و نصب سقف های کاذب PVC

به طور کلی سقف کاذب به سازه ای گفته می شود که در معماری داخلی ساختمان ها مورد  استفاده قرار می گیرد. و برای به تعادل رساندن دمای ساختمان ، زیبا سازی فضای اداری و کاهش سر و صدا کاربرد فراوان دارد. این سازه مهم معماری داخلی ساختمان به صورت یک لایه دوم بر روی سقف اصلی طبقات متصل می شود.

سقف کاذب دارای کاربر های بسیاری می باشد. از کاربرد های سقف کاذب می توان به آکوستیک کردن سالن تئاتر و پوشاندن تجهیزات زیر ساختی ساختمان نظیر لوله ها ، سیم ها و زیبا سازی فضای داخلی ادارات و شرکت های مدرن اشاره کرد.




تا به امروز انواع مختلفی از متریال برای ساخت سقف های کاذب استفاده شدند که هر کدام مزایا و معایب مختلفی را دارند از سقف کاذب پی وی سی گرفته تا سقف های کاذب از جنس چوب و گچ تمامی انواع سقف های کذب دارای ویژگی های منحصر به فرد خود و در مکان های خاص خود را دارند.

همان طور که گفته شد سقف های کاذب دارد انواع مختلفی می باشد که به اختصار به توضیح انواع آن و کاربرد های آن توضیح می دهیم.
ابتدایی ترین نوع سقف کاذب را با رابیتس و اندود می سازند، به دلیل ساخت شبکه ای رابیتس ها این دسته از سقف ها پس از گچ کاری ترک بر نمی دارند. در حال حاضر سقف کاذب با استفاده از رابیتس و اندود یکی از پرکاردبردترین انواع سقف کاذب در ساختمان می باشد.

نوع دوم پرکابرد ، سقف های کاذب گچی اکوستیک هستند که عایق مناسبی برای صدا بشمار می روند که برای اتاق کنفرانس بسیار کاربرد دارد.



نوع سوم را با چوب می سازند، که به دلیل محدودیت چوب در شکلی و مقاومت کم آن در برابر گرما، سرما و رطوبت می توان گفت که تا حدودی عملکرد مناسب نخواهند داشت و بیشتر در زیبایی فضای اداری تاثیر دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دیوارپوش به وبسایت آذران فضانما مراجعه کنید.
www.azaran.com

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
azaran fazanama


سرعت لود کم صفحات در موبایل و از بین رفتن ترافیک سایت
شرکت پیام آوران پارسیان
www.papgroup.ir

تور روسیه
برگزار کننده بهترین تورهای روسیه
www.alefbatour.com

تور کوش آداسی
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

بلیط هواپیما چارتر
ارائه دهنده بهترین بلیط هواپیما چارتری
www.Trip.ir

نصب دیوارپوش پی وی سی
چگونگی نصب دیوارپوش پی وی سی سی
www.azaran.com

طراحی سایت و بهینه سازی سایت :پیام آوران پارسیان