آذران فضا نما | طراحی و ارائه مبلمان اداری

(afn) و پانل پی وی سی و دیوارپوش کوبوآ پلاس (Coboa plus) و کف کاذب

۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۶ ثبت شده است

از دیوار پوش های pvc چه می دانید؟

دیوار پوش ها دارای انواع مختلفی هستند دیوار پوش سه بعدی، دیوار پوش کامپوزیت، دیوار پوش چوبی دیوار پوش های سلولزی و دیوار پوش PVC که قیمت هر دیوار پوش با توجه به  جنس و وسعت متفاوت می باشد.

دیوار پوش های pvc

امروزه مصالح ساختمانی قدیمی جای خود را به مصالح نوین داده اند. پلی وینیل کلراید یا  پی وی سی (pvc)،نوعی پلیمر ترموپلاستیک است که کاربرد زیادی در فناوری های امروزی ساختمانی دارد. امروزه اجرای سیستم سبک سازی ، جلوگیری از اتلاف انرژی و اهمیت زیبایی در دکوراسیون داخلی ساختمان دیوار پوش pvc بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

مزایای استفاده از دیوار پوش های pvc

·         زیبایی و مدرن سازی فضای داخلی

·         کاهش وزن ساختمان

·         افزایش  استحکام ساختمان

·         کاهش هزینه های اضافه از قبیل ترمیم و بازسازی و رنگ آمیزی ساختمان

·         جلوگیری از هدر رفتن حرارت و برودت ساختمان

·         عایق مقاوم ساختمانی

نصب دیوار پوش های pvc

نصب دیوار پوش های pvc روش های مختلفی دارد یکی از این روش ها پیچ کردن پانل هابه روی زیرسازی فلزی است که در  صفحه نصب دیوارپوش  pvc انواع روش های نصب به طور کامل توضیح داده  شده است

قیمت دیوار پوش های pvc

قیمت دیوارپوش بر حسب موادی که استفاده شده و همچنین اندازه آن در متر مربع و روکشدار و غیر روکشدار بودن می تواند متغیر باشد. برای مثال دیوار پوش چوبی از قیمت بالاتری  نسبت به سایر دیوار پوش ها برخوردار است.

شرکت آذران فضا نما بهترین کیفیت را همراه با مناسب ترین قیمت در اختیار مشتریان خود قرار داده تا بتواند نظر  آنها را به بهترین نحو جلب نماید.

شما می توانید برای مشاوره برای انتخاب بهترین نوع دیوار پوش با راه های ارتباطی کارشناسان در قسمت تماس با ما و یا به آدرس شرکت آذران فضا نما مراجعه  نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
azaran fazanama

سقف کاذب، مزیت و قیمت اجرا

سقف کاذب سقفی است که برای پوشش تمام ضعف های سقف اصلی ایجاد می شود، این نوع از سقف ها در جنس های مختلف پایین تر از سقف اصلی قرار می گیرد. مرسوم ترین روش در گذشته استفاده از گچ و رابیتس بود که وزن بسیار بالایی داشت.نوع سقف کاذب با توجه به کاربری فضا متنوع است.

سقف های کاذب در انواع مختلفی چون سقف کاذب pvc، سقف کاذب کناف و ... تولید می شود. شرکت آذران فضا نما نیز انواع مختلفی از این سقف ها را  دو نوع پانل پی وی سی و تایل های 60*60 تولید می کند :

·         سقف کاذب پی وی سی سفید و چاپی

·         سقف کاذب پی وی سی روکش دار

·         سقف کاذب پی وی سی با روکش هات استمپ

·         سقف کاذب پی وی سی با روکش مخمل

مزیت های سقف کاذب

زیبا سازی، قابل شستشو بودن، عایق مقاوم در برابر حرارت و صدا، انعطاف پذیری بالا، پوشش دهی تاسیسات از جله مزیت های استفاده از این نوع سقف ها می باشد که بسیار مورد توجه قرار گرفته و موجب شده در سطوح گسترده ای از این محصول استفاده شود.

با توجه به این مزیت ها سقف کاذب می تواند در آشپزخانه، سرویس های بهداشتی، مراکز خرید و ... مورد استفاده قرار گیرد.

قیمت سقف کاذب

برعکس دیوار پوش ها به طور کلی تفاوت قیمت چندانی بین انواع سقف کاذب ها وجود ندارد معمولا با توجه به متر مربع پوشش محصول و جنس آن میزان قیمت نهایی سقف کاذب متغیر خواهد بود.

قیمت سقف کاذب کناف، قیمت اجرای سقف کاذب، قیمت سقف کاذب pvc، قیمت سقف کاذب آی گلس و ... هرکدام به طور جداگانه متفاوت می باشد

شما می توانید برای راهنمایی بیشتر در انتخاب سقف کاذب و اطلاع از قیمت ها می توانید با راه های ارتباطی کارشناسان ما،در  قسمت تماس باما سایت  یا به آدرس شرکت آذران فضا نما مراجعه نمایید. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
azaran fazanama


سرعت لود کم صفحات در موبایل و از بین رفتن ترافیک سایت
شرکت پیام آوران پارسیان
www.papgroup.ir

تور روسیه
برگزار کننده بهترین تورهای روسیه
www.alefbatour.com

تور کوش آداسی
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

بلیط هواپیما چارتر
ارائه دهنده بهترین بلیط هواپیما چارتری
www.Trip.ir

نصب دیوارپوش پی وی سی
چگونگی نصب دیوارپوش پی وی سی سی
www.azaran.com

طراحی سایت و بهینه سازی سایت :پیام آوران پارسیان