آذران فضا نما | طراحی و ارائه مبلمان اداری

(afn) و پانل پی وی سی و دیوارپوش کوبوآ پلاس (Coboa plus) و کف کاذب

۴ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۵ ثبت شده است

انواع سقف کاذب

امروزه با پیشرفت معماری و صنعت ساختمان سازی و بالطبع بیشتر شدن امکانات و تنوع مصالح ساختمانی در سراسر جهان، می توان از مدلها و انواع مختلف سقف ها در ساختمان ها و سازه ها استفاده کرد. در لیست زیر انواع سقف های کاذب بکار رفته در ساختمان های و بناهای امروزی را آورده ایم:


·        - سازهٔ نمایان

·       - سقف مشبک با تایل فلزی

·       - سقف مشبک با تایل گچی

·       - سقف کاذب یکپارچه

·       - سازهٔ پنهان

·       - تایل گچیِ ساده

·       - تایل گچیِ آکوستیک

·       - سقف کاذب به‌صورت باکس

·       - انواع تایل‌های گچی

·       - سقف کاذب به‌صورت باکس و نور مخفی

·       - سقف کاذب پی وی سی

·       - سقف کاذب تصویردار

 

جهت سفارش و خرید سقف کاذب پی وی سی و دیوارپوش پی وی سی به سایت ما مراجعه بفرمایید.  


http://www.azaran.com

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
azaran fazanama

سقف کاذب پی وی سی چیست

سقف کاذب از سقف اصلی پایین تر بوده، از داخل بنا قابل مشاهده است و همچنین بار و یا فشاری از بالا به آن اعمال نمی شود. امروزه این نوع سقف ها  به دلایل مختلف از جمله کاهش ارتفاع جهت موارد دکوراتیو، جلوگیری از اتلاف حرارت، رطوبت، عبور تاسیسات، آکوستیک نمودن صدا، نور پردازی های توکار ساختمان ها و دلایل دیگر از آن استفاده می شود.


جنس سقف کاذب می تواند از گچ، چوب، مواد معدنی، پی وی سی، آلومینیوم، .... باشد. امروزه با رشد تکنولوژی بسیاری از سقف های کاذب با استفاده از پی وی سی، ساخته می شوند.





بار سقف کاذب بسته به نوع آن به سقف اصلی و یا دیوار های جانبی آن وارد می شود البته باید در نظر داشت که در صورت عدم اتصال مناسب فریم سقف کاذب با سقف اصلی ویا دیوارها در صورت بروز زلزله ممکن است به سقف کاذب و یا سقف اصلی آسیب وارد شود.

امروزه در بسیاری از ساختمان های اداری از سقف کاذب پی وی سی جهت اموری مانند دکوراتیو استفاده می شود که باعث زیباتر شدن و جذاب تر شدن آن محیط می شود. همچنین می توان با نصب درست لامپ ها، نورپردازی های خاص را بوجود آورد.

جهت نصب سقف کاذب باید موارد مهمی در نظر گرفته شود از جمله: خشک یا مرطوب بودن فضای مورد نظر،  انتخاب نوع سقف کاذب، نحوه نورپردازی، سبکی متریال، انتخاب مناسب محل نصب، نحوه کاربری و...

ناگفته نماند که آذران فضانما در کنار تولید و عرضه محصول فوق، در زمینه تولید و ارائه دیوارپوش پی وی سی نیز فعالیت دارد که در آینده به این مورد نیز خواهیم پرداخت.


http://www.azaran.com

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
azaran fazanama

pvc چیست

PVC  مخفف کلمات پلی وینیل کلراید  است که نوعی پلاستیک پرکاربرد بوده و یکی از مهمترین و پرکاربردترین محصولات صنعت پتروشیمی است. امروزه بدلیل ارزانی و سادگی سر هم‌بندی، بیش از نیمی از PVC  های  ساخته شده در ساختمان سازی استفاده می‌شود.



         

            پی وی سی کاربردهای فراوانی دارد از جمله:

وینیل سایدینگ، علامت مغناطیسی کارت‌ها، برش عمودی پنجره‌ها، کانال و لوازم نصب کردنی، کیف‌های ارزان قیمت، پنجره‌های تاریک (بدون دید)،  لوازم داخلی نظیر پرده، کف سازی و ساختن سقف، پوسته کابل‌های الکتریکی و حتی جهت لوله کشی آب و فاضلاب به علت ارزان بودن، طبیعی و انعطاف‌پذیر بودن نیز استفاده می‌شود.

 

          شرکت آذران فضانما با سالها تجربه در تولید و ارائه محصولات با کیفیت و

          درجه یک   PVC در خدمت مشتریان گرامی می باشد.

برند کوبوآ یکی از تولیدات شرکت " آذران فضا نما" است که محصولات  دیوارپوش پی وی سی و سقف کاذب پی وی سی را در قالب محصول کوبوآ،کوبوآ پلاس و کوبوآ تایل به بازار عرضه می کند. کیفیت بالا و تنوع طرح و رنگ محصولات این مجموعه در کنار مشتری مداری و احترام به حقوق مشتریان، این مجموعه را به عنوان مجموعه ای پایدار و قدرتمند در زمینه تولید و عرضه محصولات پی وی سی در داخل و خارج از کشور تبدیل ساخته است.


محصولات پی وی سی کوبوآ متنوع در طرح و رنگ،عایق حرارت و برودت،مقاوم در برابر اسیدها،بازها و قلیاها،غیر قابل اشتعال،قابل ضربه گیری،قابل شستشو  و با قیمتی مناسب می باشد .

 

http://www.azaran.com

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
azaran fazanama

معرفی محصولات آذران فضانام

درباره آذران فضا نما: 
" آذران فضا نما "
  نام گروه کارخانجات صنعتی است که در زمینه تولید محصولات دکوراتیو ساختمانی فعالیت دارد .

این مجموعه شامل دو دپارتمان به نام های " کوبوآ " - تولید کننده محصولات PVC - و " آفن " - تولید کننده پارتیشن و مبلمان اداری - است. 

از جمله محصولات ما: سقف کاذب،دیوارپوش،میز مدیریت،میز کنفرانس،محصولات PVC و... می باشد.



هم اکنون با گذشت بیش از یک دهه از آغاز فعالیت مجموعه آذران فضا نما و کسب تجارب ارزشمند، باکارخانه ای به مساحت 10000 متر مربع ، با 6 سالن بزرگ تولید مجهز به پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا و بیش از 200 پرسنل، آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی است.  

آذران فضا نما با هدف حفظ سرمایه مخاطبان خود قدم درمسیر فناوری و تولید نهاده و در کنار صادرکنندگان نمونه سال، با اخذ نشان های استاندارد بین المللی و کسب بیش از 50 جایزه و لوح ارزشمند ملی همواره کارایی در فضا و زیبایی در نمای داخلی  را هدف و سرلوحه تلاش های خود قرار داده است.


کیفیت بالا و تنوع طرح و رنگ محصولات این مجموعه در کنار مشتری مداری و احترام به حقوق مشتریان، این مجموعه را به عنوان مجموعه ای پایدار و قدرتمند در زمینه ی و عرضه محصولات PVC  در داخل و خارج از کشور تبدیل ساخته است. 

نگاه این مجموعه به نوآوری با ابداع پانل کوبوآ پلاس (Coboa+) که تولید آن در اداره ثبت اختراعات ، در انحصار این شرکت به ثبت رسیده است، این مجموعه را به مجموعه ای خلاق و نوآور مبدل می سازد که همیشه کیفیت را در کنار خلاقیت و نوآوری در راس برنامه تولیدات خود دارد .


جهت آشنایی هر چه بیشتر با محصولات آذران فضانام به سایت مراجعه بفرمایید. 

                                                    http://www.azaran.com   

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
azaran fazanama


سرعت لود کم صفحات در موبایل و از بین رفتن ترافیک سایت
شرکت پیام آوران پارسیان
www.papgroup.ir

تور روسیه
برگزار کننده بهترین تورهای روسیه
www.alefbatour.com

تور کوش آداسی
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

بلیط هواپیما چارتر
ارائه دهنده بهترین بلیط هواپیما چارتری
www.Trip.ir

نصب دیوارپوش پی وی سی
چگونگی نصب دیوارپوش پی وی سی سی
www.azaran.com

طراحی سایت و بهینه سازی سایت :پیام آوران پارسیان