آذران فضا نما | طراحی و ارائه مبلمان اداری

(afn) و پانل پی وی سی و دیوارپوش کوبوآ پلاس (Coboa plus) و کف کاذب

۲ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۶ ثبت شده است

سقف های کاذب چه کاربردهایی دارند؟

سقف کاذب به سازه ای معماری گفته می شود که برای تعدیل دما و کاهش سروصدا در محل سقف ساختمان ساخته و اجرا می شود. این سازه بر روی سقف به شکل یک لایه دوم کار می شود. امروزه سقف های کاذب به جزئی اصلی و اجتناب ناپذیر از معماری مدرن بدل شده اند و یکی از نمادهای ساختمان سازی جدید به شمار می آیند.

سقف کاذب ابتدا در ژاپن و به منظور زیبا کردن فضا در ساختمان ها اجرا شد اما بعدها کاربردهای وسیع تری یافته و عملکرد بیشتری را در ساختمان پیدا کرده است. یکی از ابتدایی ترین مواردی که سقف کاذب در مورد آن استفاده می شود آکوستیک کردن محیط است که ابتدا نیز در سالن تئاتر شهر لندن این پروژه به شکل واقعی اجرایی شد.در ساختمان های مدرن سقف کاذب به منظور پوشاندن تجهیزات زیر ساختی ساختمان از جمله لوله ها، سیم ها و... به کار می رود تا بدین ترتیب زیبایی و نظم فضا را بیشتر کند.



همانطور که پیش تر نیز گفتیم PVC از فرآورده های نفتی به وجود می آید و به همین دلیل محدودیت سایر متریال ساختمانی را ندارد. به هر شکلی در می آید و قابلیت دادن نقش و طرح بر روی آن ها وجود دارد. این امکان باعث می شود تا سقف کاذب PVC به المان هایی جذاب و پرطرفدار در دکوراسیون خانه بدا شود.
آذران فضانما با سال ها تجربه در تولید، ساخت و اجرای دکوراتیو ها و المان های دکوراسیون داخلی اعم از پارتیشن ها ،قفسه ها و  سقف کاذب پی وی سی  از جنس چوب، گچ و متریال ، دیوارپوش و با تکیه بر فناوری های روز و متخصصین زبده خود، راه شما را برای داشتن محل کار و خانه ای زیبا تر و راحت تر هموارتر می کند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
azaran fazanama

نحوه نصب و راه اندازی دیوارپوش و سقف های کاذب

امروزه در صنعت ساختمانی استفاده از مصالح ساختمانی جدید از قبیل سقف های کاذب ، کف پوش و دیوارپوش  مورد توجه ویژه مهندسان قرار گرفته است.سقف های کاذب پی وی سی با توجه به مزایای بیشمار خود، از جایگاه بخصوصی در صنعت ساختمانی برخوردار است.

سقف کاذب پی وی سی دارای مزایا و ویژگی های مهمی از قبیل پوشش تأسیسات موجود در زیر سقف اصلی ساختمان، آکوستیک کردن فضا با استفاده از سقف های کاذب آکوستیک، ایجاد احجام دکوراتیو به منظور زیباسازی فضای داخلی ساختمان، جلوگیری از اتلاف حرارت و رطوبت در داخل ساختمان و امکان نورپردازی به شکل های گوناگون متناسب با شرایط کاری یا زندگی ساکنین ساختمان است.

نحوه نصب  سقف های کاذب  و  دیوار پوش

نحوه نصب و راه اندازی سقف های کاذب پی وی سی و دیوار پوش پی وی سی در ساختمان از اهمیت بسزایی برخوردار است تا بتوان به خوبی تأسیسات مکانیکی یا برقی را پوشش داده و همچنین همراه با ایجاد ظاهری مناسب در فضای داخلی ساختمان، امکان نورپردازی را نیز فراهم نمود.برای نصب دقیق و صاف سقف های کاذب پی وی سی از نبشی های تراز بر روی دیوار استفاده می شود.

نبشی های تراز به عنوان معیاری جهت نصب سقف های کاذب محسوب می گردند، از این رو در این بخش می بایست دقت بالایی را در نصب آن به کاربرد. حائز اهمیت است که با توجه به ارتفاع ساختمان و تأسیسات مکانیکی یا برقی،  ارتقاع سقف کاذب با درنظرگرفتن استاندارهای موجود تعیین می گردد. پس از نصب نبشی تراز و با توجه به ابعاد پانل پی وی سی، زیرسازی های فلزی جهت قرارگیری سقف های کاذب بر روی آنها اجرا و پیاده سازی می شود. پس از انجام زیرسازی فلزی مناسب، می بایست سقف های کاذب پی وی سی را بر روی آنها قرار داده و با استفاده از پیچ یا پرچ به محکم کاری آن بر روی سازه فلزی اقدام نمود. در آخرین مرحله با توجه به نوع سقف های کاذب پی وی سی به درزگیری پرداخته تا سقف به بهترین شکل اجرا گردد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مبلمان اداری به وبسایت آذران فضا نما مراجعه کنید.

www.azaran.com

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
azaran fazanama


سرعت لود کم صفحات در موبایل و از بین رفتن ترافیک سایت
شرکت پیام آوران پارسیان
www.papgroup.ir

تور روسیه
برگزار کننده بهترین تورهای روسیه
www.alefbatour.com

تور کوش آداسی
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

بلیط هواپیما چارتر
ارائه دهنده بهترین بلیط هواپیما چارتری
www.Trip.ir

نصب دیوارپوش پی وی سی
چگونگی نصب دیوارپوش پی وی سی سی
www.azaran.com

طراحی سایت و بهینه سازی سایت :پیام آوران پارسیان