آذران فضا نما | طراحی و ارائه مبلمان اداری

(afn) و پانل پی وی سی و دیوارپوش کوبوآ پلاس (Coboa plus) و کف کاذب

۲ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

نحوه نصب دیوار پوش پی وی سی

نصب دیوارپوش پی وی سی در مدت زمان کوتاه و به راحتی انجام می شود. اما به این معنا نیست که همه می تواند آنها را نصب کنند. بلکه برش، انتخاب طرح، قرار دادن لایه در قسمت هایی خاصی از دیوار و ... نیاز به مهارت دارد که تنها از عهده سازندگان و طراحان ساخته است. برای نصب دقیق دیوارپوش های پی وی سی توجه به برخی نکات ضرورت پیدا می کند که عبارتند از:

 




توجه به مکانهای خاص در نصب دیوار پوش
نصب دیوارپوش پی وی سی بر روی دیوارهای مسطح به راحتی انجام می شود اما در برخی از قسمت های ساختمان به مهارت بیشتری نیاز است. برای مثال قسمت های عبور لوله ها و یا کابل ها، ایجاد یک سطح تراز و یکدست به سختی انجام می شود و به دقت و ظریف کاری نیاز است. افرادی که در این زمینه تخصص دارند، ابتدا بر روی دیوارها زیرسازی کرده و فاصله و تعداد خطوط را در نظر می گیرند. در این صورت دیوارپوش های پی وی سی با استحکام بیشتری نصب می شوند که در نتیجه در مقابل هر گونه حادثه و ضربه ای مقاوم خواهند بود.


قوس دادن و خم کردن دیوارپوش ها
در برخی از قسمت های ساختمان نیاز است که دیوارپوش خم یا قوس داده شود. برای مثال در قسمت هایی که نمای دیوارها با گچ ایجاد و دیوار از حالت مسطح بودن خارج شده، به دیوارپوش متناسب با نما نیاز دارید. افراد متخصص می توانند براحتی و متناسب با نماهای دیوار، بر روی دیوارپوش ها قوس و خمیدگی ایجاد کرده و سپس آنها را بر روی سطح مورد نظر نصب کنند. اما نحوه ایجاد قوس مهارت خاصی را می طلبد که از عهده هر کسی ساخته نیست.

محکم کردن قطعات دیوار پوش ها
انواع دیوارپوش پی وی سی بوسیله پیچ و مهره ها به یکدیگر متصل می شوند که نصاب باید بتوانند به خوبی قسمت های نر و ماده را بر روی یکدیگر قرار دهد که دیوارپوش ها در مقابل ضربه و یا هر فشار دیگری مقاومت بالایی داشته باشند. گاهی نیز برای افزایش میزان مقاومت نیاز است تا دیوارپوشها به میزان کمی خم شوند. از سویی هم شیارهای دیوارپوش های پی وی سی باید به طور مناسب در کنار یکدیگر قرار بگیرند و در پایان از نحوه صحیح کنار هم قرار گرفتن آنها، اطمینان حاصل کرد.


انتخاب نوع و طرح قرنیز و لبه های کنج

از آنجا که قرنیزها نیز قسمتی از دیوارپوش های پی وی سی هستند، نصب آنها اهمیت دارد که باید به صورت نر و ماده و توخالی باشند. در این صورت می توان قسمت زیرین قرنیز را ابتدا به دیوار متصل کرد و سپس با عبور سیمها و یا لوله های با قطر کم، قسمت نمای دیوارپوش های پی وی سی را بر روی آن قرار داد. نصب این قسمت از دیوارپوش ها عموما دشوارتر است به این دلیل که تمامی قسمتهای نما توسط قرنیزهای پی وی سی پوشش داده نمی شود و در نتیجه زمان نصب باید مقداری از قرنیز بالاتر از سطح زمین نصب شود. این کار به مهارت نیاز دارد. در غیر این صورت نمی توان نمای زیبایی را ایجاد کرد.


برای کسب اطلاعات بیشتر قیمت دیوار پوش و سقف کاذب به وب سایت آذران فضا نما مراجعه کنید.

www.azaran.com

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
azaran fazanama

طرح های سقف کاذب پی وی سی

با توجه به اینکه هر روز شاهد نوآوری های جدید در صنعت ساخت و ساز هستیم، از طرفی نیز ورود محصولات جایگزین هر روز رونق بیشتری پیدا می کنند. برای مثال در گچ بری ها طرح ها و اشکال جدید ایجاد می شود، در صنعت پی وی سی نیز شاهد تحولات شگرفی هستیم. به طوری که اگر در گذشته هدف این صنعت تنها جایگزین کردن محصولات خود به جای مصالح گرانقیمت بود و از سویی نیز هدف را بر کاهش وزن ساختمان و همچنین سرعت دهی به ساخت و سازها قرار داده بود، اکنون در کنار این هدف، زیبایی و دکوارسیون داخلی را نیز سرلوحه اهداف خود قرار داده است. سقف های کاذب پی وی سی به دلیل قابلیت شکل گیری و انعطاف پذیری بالا در زمان تولید، می توانند به اشکال مختلفی طراحی شوند. ماده ای که برای ساخت و تولید سقف های کاذب پی وی سی استفاده می شود، به صورت خمیری است و در زمان تولید در قالب های مخصوصی ریخته می شود که شکل قالب را به خود می گیرد. از سویی نیز این ماده قابلیت پذیرش رنگ های مختلف را نیز دارد. همین امر باعث شده تا در صنعت تولید محصولات پی وی سی و بویژه سقف های کاذب پی وی سی، ابتکارات جدید صورت بگیرد.


سقف های کاذبی که در کشورهای دیگر و به ویژه کشورهای صنعتی تولید می شوند، با توجه به نوع کاربرد آنها طراحی شده اند. برای مثال در این کشور تمایز آشکاری میان سقف های تجاری، اداری و مسکونی وجود دارد. از سویی نیز در کشورهای صنعتی صرفه جویی در انرژی گرمایی و سرمایی اهمیت بیشتری نسبت به زیبایی آن دارد. با این وجود نمی توان  نسبت به دستاوردهای آن ها در زمینه زیبایی ساختمان بی توجه بود.یک عامل مهم دیگر در طرح سقف های کاذب پی وی سی در جهان، الگوبرداری از نوع معماری آنها است. به این معنا که سبک معماری در کشورهای مختلف با یکدیگر متفاوت است. برای مثال در کشور ژاپن اشکال هندسی کاربرد زیادی دارند. به همین دلیل سقف های کاذب نیز در این کشورها متناسب با نوع معماری طراحی می شوند. همچنین معماری کشور ایتالیا که برگرفته از نمادهای قرون وسطی است، تاثیر زیادی در طرح های جدید سقف کاذب پی وی سی در این کشور داشته است . یا در روسیه به دلیل سرما از سقف کاذب و دیوار پوش چوبی بیشتر استفاده می شود.البته نکته ای که نمی توان از آن چشم پوشی کرد، تبادلات اقتصادی و تجارت بین المللی است که موجب شده تا بسیاری از سقف های کاذب پی وی سی که در کشورهای تولیدکننده طراحی شده اند، در سایر کشورها نیز استفاده شوند قیمت انواع سقف کاذب در کشور های مختلف متفاوت بوده و بر حسب تعرفه های مختلف محاسبه می شود.




برای کسب اطلاعات بیشتر درباره طرح های سقف کاذب پی وی سی  به وبسایت شرکت آذران فضا نما مراجعه کنید.
www.azaran.com
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
azaran fazanama


سرعت لود کم صفحات در موبایل و از بین رفتن ترافیک سایت
شرکت پیام آوران پارسیان
www.papgroup.ir

تور روسیه
برگزار کننده بهترین تورهای روسیه
www.alefbatour.com

تور کوش آداسی
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

بلیط هواپیما چارتر
ارائه دهنده بهترین بلیط هواپیما چارتری
www.Trip.ir

نصب دیوارپوش پی وی سی
چگونگی نصب دیوارپوش پی وی سی سی
www.azaran.com

طراحی سایت و بهینه سازی سایت :پیام آوران پارسیان