برندهای دیوارکوب ایرانی دارای تنوع زیادی بوده و هر یک در تولید دیوارپوش با متریال های مختلفی فعالیت دارند. به عنوان مثال برخی تنها دیوارکوب های گچی و سه بعدی تولید می کنند و تعداد نوع فوم و پی وی سی و سایر جنس ها را ارائه می دهند. با توجه به کاربرد بسیار زیاد این نوع از دیوارپوش ها در ادامه بهترین برندهای ایرانی فعال در زمینه تولید دیوارکوب را معرفی می کنیم.

بهترین دیوار کوب های برند ایرانی

بهترین دیوار کوب های برند ایرانی

 

دیوارپوش گچی سه بعدی آرت پانل

استفاده از گچ در دکوراسیون داخلی و طراحی فضاهای مختلف کاربرد بسیار زیادی داشته و تاثیر فوق العاده ای بر جلوه ظاهری دیوار و سقف و غیره دارد. برند آرت پنل که محصول شرکت بتن سازان پیشرو ایرانیان می باشد، از معتبرترین و بهترین گزینه ها در تولید پانل های سه بعدی است.

محصولات این مجموعه در برابر ضربه و خراشیدگی مقاوم بوده و عایق حرارت و صوت به شمار می روند. علاوه براین، این دیوارکوب های ایرانی قابلیت رنگ آمیزی داشته و با هر نوع سبک دکوراسیون می توان از آنها استفاده کرد.

برند دیوارکوب ایرانی کوبوآ آذران فضا نما

از دیگر گزینه هایی که می توان در لیست بهترین برند دیوارکوب ایرنی قرار داد، کوبوآ می باشد که توسط شرکت آذران فضا نما تولید شده است. این دیوارپوش ها جنس پی وی سی داشته و تایل هایی با طرح و رنگ بندی های بسیار جذاب را شامل میشوند. همچنین لازم به ذکر است، پانل های پی وی سی تولید شده در هلدینگ آذران فضا نما به دو گروه دوجداره روکش دار و وال برد تقسیم بندی شده و آنتی باکتریال می باشند.

پانل های پی وی سی و دیوارپوش های گروه آذران فضا نما دارای تنوع رنگ بسیار بالایی بوده و در دیزاین دیوار داخلی ساختمان ها مورد استفاده قرار میگیرند. به دلیل کیفیت مطلوب این محصولات در حال حاضر حجم بالایی از تولیدات آن به سایر کشورها در تمام دنیا صادر می گردد.

دیوارکوب برند کوبوآ آذران فضانما

دیوارکوب برند کوبوآ آذران فضانما

 

دیوارکوب سنگی مانی استون

مانی استون یکی از برندهای قدیمی و نام آشنا در زمینه تولید تایل و دیوارپوش های سنگی با بهترین متریال می باشد. محصولات این مجموعه سیمانی و سنگ مصنوعی بوده و با فرمولاسیون ایتالیایی تولید شده اند. برند مانی استون از سال 1394 فعالیت خود را در زمینه تولید دیوارکوب ایرانی و متناسب با طرح و معماری کشورمان آغاز نموده است.

دیوارکوب پلاست وان

برند دیوارکوب ایرانی پلاست وان که در اصفهان فعالیت دارد، محصولاتی از جنس پی وی سی تولید نموده و در محیط های تجاری، اداری و منازل مورد استفاده قرار میگیرند. محصولات برند پلاست وان عایق رطوبت و صوت و حرارت بوده و نصب سریع و آسانی دارند. علاوه براین، مقاومت این دیوارپوش های تزئینی در برابر آتش سوزی نیز در سطح مطلوبی قرار گرفته اند.

 

دیگر مقالات ما را در این بخش دنبال نمایید

همه چیز درباره دیوارپوش ضد ضربه

آشنایی با دیوارپوش آکوستیک و کاربرد های آن

دیوارپوش ضد آب مناسب برای حمام و سرویس بهداشتی

دیوارپوش سه بعدی ایرانی بست وال

گروه بست وال BESTwall از تولیدکنندگان دیوارکوب های سه بعدی و برجسته پلیمری در ایران می باشد که محصولاتی با طرح های برجسته یک تا 4 سانتی متر را ارائه می دهند. دیوارکوب های این مجموعه شامل 25 طرح متنوع در رنگ بندی های مختلف بوده و تایل های چرمی و فومی را نیز شامل میشوند.

برند دیوارکوب ایرانی آذران پلاست رسا

شرکت آذران پلاست رسا با بیش از 12 سال سابقه در زمینه تولید دیوارپوش پی وی سی و سقف های کاذب فعالیت دارد. از جمله محصولات منحصر به فرد این مجموعه می توان به دیوارپوش های سه بعدی فوم پلاست اشاره نمود. این دیوارپوش ها وزن بسیار سبکی داشته و در طرح های مختلف قابل نصب در منازل و محیط های اداری و تجاری می باشد.

انواع بهترین دیوارپوش های برند ایرانی

انواع بهترین دیوارپوش های برند ایرانی

 

دیوارکوب فوم فومیران

در میان برندهای ایرانی که دیوارکوب فوم تولید می کنند، فومیران از سابقه فعالیت بالایی برخوردار است. دیوارپوش های فوم نسبت به چوب و پی وی سی قیمت ارزان تری داشته و از نظر تنوع رنگ در سطح مطلوبی قرار گرفته اند. محصولات فومیران چند ویژگی مهم را در بر میگیرند که برخی از آنها عبارتند از:

  • تنوع بالا در طرح و رنگ
  • عایق صوت و حرارت
  • قابلیت تولید با طرح و رنگ های سفارشی به صورت انبوه
  • ضد ضربه
  • قابل شستشو و دوام و ماندگاری بالا در تماس با مواد شوینده

دیوارپوش های فوم ایران در دو نوع رولی و پازلی ارائه شده است و نوع رولی با عرض 110 سانتی متر و طول 25 متر تولید می گردد. دیوارپوش های پازلی این مجموعه به صورت یک در یک متر با ضخامت 10 میلیمتر تولید و در بازار موجود می باشند.

دیوارپوش فومی برند ایرانی بافوم

از دیگر برندهای دیوارکوب ایرانی که محصولات آن با فوم تولید میشود، بافوم می باشد. شرکت بافوم دیوارپوش های فوم را با نام تجاری دیوارپوش آج چروک ارائه داده و کاملا در برابر رشد قارچ و کپک مقاوم هستند. علاوه براین، مواد مورد استفاده در این دیوارپوش ها ضد آلرژی و حساسیت بوده و در برابر تماس با مواد شوینده و ضد عفونی کننده استحکام بالایی دارند.

برند دیوارکوب ایرانی آتین پلاست

آتین پلاست از دیگر نام های شناخته شده در زمینه تولید دیوارپوش و پارتیشن و قرنیز و غیره می باشد که محصولات آن با پی وی سی تولید میشوند. این محصولات دارای تنوع بالایی بوده و قابل استفاده برای زیباسازی محیط های تجاری و اداری و مسکونی هستند.

دیوارپوش آرمانی پلاست

یکی از بهترین برندهای ایرانی دیوارکوب پی وی سی می باشد که ابتدا فعالیت خود را با تولید ورق های ام دی اف و صفحه کابینت آغاز و از سال 1384 انواع دیوارکوب را ارائه می دهد. در حال حاضر علاوه بر دیوارکوب پی وی سی، در این مجموعه پانل های ام دی اف نیز ارائه می گردد. دیوارپوش های ام دی اف آرمانی پلاست دارای روکش پی وی سی بوده و به همین دلیل کاملا قابل شستشو هستند.

مواردی که به عنوان بهترین برند دیوارکوب ایرانی معرفی گردید، تنها بخش اندکی از تولیدکنندگان این حوزه به شمار میروند. علیرغم تنوع بسیار زیاد در محصولات تولید شده توسط برندهای مختلف، پیشنهاد می کنیم قبل از انتخاب و خرید به ماندگاری، کیفیت و نوع متریال استفاده شده در دیوارپوش ها توجه کنید. چون برخی از دیوارکوب های موجود در بازار با مواد بازیافتی تولید شده و حساسیت و آلرژی بالا و ماندگاری کمی دارند.