درباره آذران فضا نما: 
" آذران فضا نما "
  نام گروه کارخانجات صنعتی است که در زمینه تولید محصولات دکوراتیو ساختمانی فعالیت دارد .

این مجموعه شامل دو دپارتمان به نام های " کوبوآ " - تولید کننده محصولات PVC - و " آفن " - تولید کننده پارتیشن و مبلمان اداری - است. 

از جمله محصولات ما: سقف کاذب،دیوارپوش،میز مدیریت،میز کنفرانس،محصولات PVC و... می باشد.



هم اکنون با گذشت بیش از یک دهه از آغاز فعالیت مجموعه آذران فضا نما و کسب تجارب ارزشمند، باکارخانه ای به مساحت 10000 متر مربع ، با 6 سالن بزرگ تولید مجهز به پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا و بیش از 200 پرسنل، آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی است.  

آذران فضا نما با هدف حفظ سرمایه مخاطبان خود قدم درمسیر فناوری و تولید نهاده و در کنار صادرکنندگان نمونه سال، با اخذ نشان های استاندارد بین المللی و کسب بیش از 50 جایزه و لوح ارزشمند ملی همواره کارایی در فضا و زیبایی در نمای داخلی  را هدف و سرلوحه تلاش های خود قرار داده است.


کیفیت بالا و تنوع طرح و رنگ محصولات این مجموعه در کنار مشتری مداری و احترام به حقوق مشتریان، این مجموعه را به عنوان مجموعه ای پایدار و قدرتمند در زمینه ی و عرضه محصولات PVC  در داخل و خارج از کشور تبدیل ساخته است. 

نگاه این مجموعه به نوآوری با ابداع پانل کوبوآ پلاس (Coboa+) که تولید آن در اداره ثبت اختراعات ، در انحصار این شرکت به ثبت رسیده است، این مجموعه را به مجموعه ای خلاق و نوآور مبدل می سازد که همیشه کیفیت را در کنار خلاقیت و نوآوری در راس برنامه تولیدات خود دارد .


جهت آشنایی هر چه بیشتر با محصولات آذران فضانام به سایت مراجعه بفرمایید. 

                                                    http://www.azaran.com